וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתפלאו, יש מי שאופטימי במכבי ת"א

28.10.2008 / 11:53

במחנה הצהוב לא מתרגשים מההפסד לחיפה ("יש בעיה בהגנה, אבל הוכחנו שהקבוצה טובה"), ומתעקשים: אוהד חיפה זרק את האבוקה

במכבי תל אביב בודקים האם האדם שהדליק את האבוקה אמש (ראשון) ביציע של הצהובים הוא אוהד של מכבי חיפה שהסתנן לתוך היציע של האורחים. בידי ראשי המועדון עדויות מפי אוהדי הקבוצה על כך שהאיש שהדליק את האבוקה אינו משתייך כלל למחנה הצהובים, וכנראה שהטענה הזו תועלה גם בטיעוני הקבוצה בבית הדין.

"האוהדים שלנו לא מדליקים אבוקות כבר שנתיים. יש לנו הסכם איתם והם עומדים בזה בצורה נפלאה, למה שאוהד שלנו ידליק אבוקה אחרי גול של חיפה?", אמרו גורמים בהנהלת המועדון בעקבות דו"ח השופט מנשה משיח בתום משחק ההפסד של הקבוצה 2:3 למכבי חיפה בקרית אליעזר. השופט ציין את הדלקת האבוקה ביציע האוהדים של מכבי, דבר שיגרום להעמדת הקבוצה לדין.

כמו כן ציין השופט את הרחקתו של עוזר המאמן מרקו בלבול, שיועמד גם הוא לדין משמעתי לאחר שפלט מספר מילים לכיוונו של הקוון שבתאי נחמיאס וגם בעט בג'ריקן מים בסמוך לספסל.

בעיה קשה בהגנה

במכבי קיבלו ברגשות מעורבים את ההפסד אמש בחיפה. שני השערים שכבשו קאמנאן ובוזגלו במחצית השנייה רק הצליחו למזער את הנזקים, שכן ברגעים מסוימים נראה היה שהקבוצה עלולה לחטוף תבוסה כואבת ומשפילה, שנמנעה כנראה רק בחסות הגשם והמשחק שהתבלגן. גורמים במועדון ציינו לטובה את המחצית הראשונה, בה הציגה הקבוצה משחק עדיף על הירוקים למרות השער המוקדם שספגו שחקניו של בן שמעון כבר לאחר 40 שניות. מי שספג את מירב הביקורת בקבוצה הוא הקפטן משה מישאלוב, שהציג אמש משחק חלש מאוד ואף הוחלף בדקה ה-55.

"הוכח אתמול פעם נוספת שיש כאן שחקנים טובים בקבוצה, ועכשיו אנחנו פשוט צריכים להתחיל להביא תוצאות ונקודות, זה הכל. כל השאר זה תיאוריות ושטויות שלא צריך לדבר עליהן. נכון שיש לנו בעיה במרכז ההגנה ואנחנו צריכים לפתור אותה, אבל בסך הכל יש כאן קבוצה טובה מאוד", אמר גורם בהנהלת המועדון.

הקשר ג'ונתן אסוס, שלא שותף אתמול, נראה מדוכדך מאוד בסיום המשחק ויצא עם פנים נפולות מחדר ההלבשה. במידה שלא ימצא את מקומו בחזרה על כר הדשא, עשוי אסוס לעזוב את המועדון בחלון ההעברות בחודש ינואר הקרוב. מחר (רביעי) תשחק הקבוצה מול מ.ס. אשדוד במסגרת גביע הטוטו. רן בן שמעון צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, וכן לשלב מספר שחקנים צעירים ב-11 הפותחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully