וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני אדאמס: "זה הזמן שלי, אני מוכן"

האיש, שהיה עוזרו של הארי רדנאפ בפורטסמות, יחליפו כמאמן הקבוצה, וכבר לא יכול לחכות. ארסן ונגר מפרגן: "יש לו את האיכויות, הוא יצליח"

פורטסמות' כינסה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים ובה הודיעה באופן רשמי כי היא ממנה את טוני אדאמס למאמן הקבוצה במקום הארי רדנאפ, שעבר לטוטנהאם. פומפי ניהלה משא ומתן עם כוכב ארסנל לשעבר מאז יום ראשון בערב, כשפורסם מעברו של רדנאפ לטוטנהאם על חשבון חואנדה ראמוס המפוטר.

קפטן התותחנים לשעבר היה עוזרו של רדנאפ ומוערך מאוד על ידיו. אדאמס, 42, אימן בעבר (לא בהצלחה יתרה) את וויקומב, וכמו כן אחז בתפקידים מקצועיים בליגה ההולנדית באוטרכט ובפיינורד. רדנאפ אמר למנהל המקצועי של פורטסמות' פטר סטורי כי "ג'ו (ג'ורדן) וטוני הם בחורים מצוינים. לטוני צפוי עתיד גדול כמאמן, והוא עובד מאוד קשה ובחריצות".

העיתונות הבריטית דיווחה בימים האחרונים כי גם סם אלרדייס ואברהם גרנט הוזכרו כמועמדים לתפקיד, אך לבסוף אדאמס הועדף על פניהם. דרישותיו הגבוהות של אלרדייס, כמו גם בקשתו להביא עמו צוות מקצועי גדול, פסלו את מועמדותו.

"זו הרגשה נהדרת", אמר אדאמס, "זה כבוד גדול עבורי, זו הזדמנות גדולה, והייתי משוגע אם הייתי דוחה אותה. אני נרגש, ואני מחכה כבר להתחיל בעבודה. יש לנו פה בפורטסמות' שחקנים נהדרים, ואני, יחד עם הארי, אחראי להבאתם. אני מרגיש שעכשיו זה הזמן שלי, ואני מוכן".

לתשומת לבו של גרנט, אדאמס סיפר כי ייקח עוד זמן למחשבה בטרם יקבל החלטות נוספות בקשר לצוות המקצועי, אך ציין כי ישמח אם ג'ו ג'ורדן (העוזר השני לשעבר של רדנאפ) יישאר בתפקידו.

בנוסף אדאמס אמר כי "האוהדים ייאלצו לחכות עד לעונה הבאה כדי לחוש את ההשפעה שלי על הקבוצה", שיבח את פועלו של רדנאפ במועדון אך הדגיש כי "יהיה זה מאוד לא הוגן אם הוא ירצה לקחת מאיתנו שחקנים בחלון ההעברות בינואר".

גם ארסן ונגר, שאימן את הבלם האגדי בארסנל, מאושר מהמינוי: "יש לו את האיכויות, ולכן אני כל כך מרוצה. הוא עבד הרבה כעוזר מאמן, ואני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם", הוסיף ונגר. בינתיים, הארי רדנאפ, שפינה את המשרה לאדאמס, ספג קריאות בוז צורמות מאוהדי פורטסמות' במהלך טקס שהתקיים בעיר, בעוד אדאמס - הגיבור החדש - זכה לשלל שירי הלל.

עדכון ראשון: 9:46
עדכון אחרון: 18:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully