וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: לברקוזן תפסה את המקום הראשון

וידאל ופרידריך ניצחו 0:2 את ורדר ברמן וכבשו את הפסגה. מנשנגלדבאך ואלברמן (90 דקות) הובסו 3:0 ע"י וולפסבורג. שאלקה ניצחה

השבוע עם המנוחה שזוכים השחקנים ממשחקי הצ'מפיונס וגביע אופ"א, מתקיימים בליגות הגדולות ביבשת מחזורי אמצע שבוע. ארבעה משחקים חנכו את המחזור העשירי ושוב יש לנו מוליכה חדשה, שאמנם לא בטוח שהיא תישאר שם עד מחר (רביעי), אך ברכות מגיעות לבאייר לברקוזן, שניצחה וכבשה את הפסגה.

לברקוזן ניצחה בחוץ את ורדר ברמן 0:2 אחרי שעד הדקה ה-71 המשחק נראה היה כזה שהולך ל-0:0. ברמן המידרדרת נכנעה פעמיים וממשיכה גם השבוע לדעוך. וולפסבורג, שאיבדה יתרון מול באיירן מינכן בשבת, נתנה הצגה נגד מנשנגלדבאך וניצחה 0:3, שאלקה חיקתה אותה וניצחה באותה התוצאה את קרלסרוהה.

ורדר ברמן - לברקוזן 2:0

אף אחד לא ממש חשב שברמן, שהייתה מועמדת בכירה לעקוץ את באיירן מינכן השנה, תמצא את עצמה אחרי עשרה מחזורים עם שלושה הפסדים. למרות זאת, הקבוצה של תומאס שאף מפציצה שערים כרגיל, אבל לא ניצחה כבר שלושה מחזורים ברציפות ואחרי המפגש מול לברקוזן היא צירפה את המשחק הרביעי והצמרת בהחלט נראית כמי שהולכת ובורחת לה.

לברקוזן, שהידרדרה בשנים האחרונות לבינוניות אבל פתחה את העונה הנוכחית היטב, תופסת כעת את המקום הראשון אותו כבשה הופנהיים הקטנה ותקווה לשמור עליו גם אחרי משחקי מחר. בדקה ה-71 ארתורו וידאל ניצל השמטה של כריסטיאן ונדר, שהדף את הכדור לעברו. תשע דקות לאחר מכן מנואל פרידריך ניצל ערבובייה ברחבה אחרי בעיטת קרן וסגר את הסיפור של ברמן המסתבכת.

וולפסבורג - מנשנגלדבאך 0:3

המארחת, שהוליכה בשבת האחרונה כבר 0:2 מול באיירן, שמטה נגדה את היתרון אבל נגד מנשנגלדבאך זה היה הרבה יותר פשוט מבחינתה. פליקס מגאת ושחקניו השיגו את ניצחונם הרביעי העונה נגד הקבוצה, שכבר נראה היה שחוזרת לעצמה אחרי שבמחזור האחרון היא השיגה ניצחון ראשון אחרי שישה מחזורים כשהאנס מאייר קיבל את שרביט האימון. עם גל אלברמן ששיחק 90 דקות גלדבאך נכנעה בדקה ה-40 לשער של גראפית שכבש בפנדל את הראשון. עשר דקות מפתיחת המחצית השנייה אלכסנדר מדלונג נגח מקרוב את השני אחרי בישול של זבזדאן מיסימוביץ' ובדקה ה-75 נעץ מיסימוביץ' עצמו את האחרון בכדור עונשין נוסף.

קרלסרוהה - שאלקה 3:0

קרלסרוהה תפסה את תפקיד הפתעת העונה לפני שנה, אבל ממשיכה לסבול מאפקט העונה השנייה והערב היא ספגה את הפסדה הרביעי ברציפות ומדורגת עמוק בתחתית כבר בפתיחת העונה. אדמונד בקר ראה את שחקניו מתפרקים למול היכולת המצוינת של שאלקה, שמזנקת מהמקום השביעי למקום השלישי.

אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות מרסלו בורדון כבש את הראשון אחרי מסירה של קווין קוראני בדקה ה-15. קרלסרוהה מעט נבהלה וארבע דקות לאחר מכן כבר ספגה את השני עם שער של קוראני בנגיחה אחרי מסירה של אורלנדו אנחלאר. קרלסרוהה נותרה בעשרה שחקנים במחצית השנייה אחרי שמייק פרנץ ספג כרטיס צהוב שני ובדקה ה-68 נחתם סופית הסיפור עם שער של ג'פרסון פרפאן, שנגח מבישול נוסף של קוראני.

ארמיניה בילפלד - אנרגי קוטבוס 1:1
לבילפלד: ארתור וישניארק (63)
לקוטבוס: דמיטר רנגלוב (31)

* במשחק יחיד שנערך במסגרת המחזור ה-11 בצרפת הביסה בורדו בביתה את לה האבר 0:4. דויד בליון כבש צמד (30 ו-48), פרננדו קאבנגי (70) ו-וונדל (80) הוסיפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully