וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פ.ס.וו וטוונטה כבר פנו בנוגע לברדה"

דודו דהאן מצוטט בתקשורת הבלגית ונושף בבלון השמועות סביב החלוץ הישראלי. 37 קבוצות שלחו נציגים לצפות במשחק בין גנק לסטנדרד

מאמן הכח עמידר רמת גן, דודו דהאן, המשמש גם כסקאוט בכיר באירופה, מכחיש הבוקר (שלישי) את ההתעניינות של סלטיק באליניב ברדה, אבל מציין שקבוצות אחרות הביעו בו עניין ועוקבות אחריו מזה זמן רב.

דהאן, שמייעץ לברדה, צוטט הבוקר בכלי תקשורת בבלגיה וסיפר: "פ.ס.וו איינדהובן וטוונטה ההולנדיות כבר יצרו קשר בקשר לברדה, אבל הדרישות של גנק גבוהות מאוד ומחיר של שלושה מיליון יורו הוא מאוד גבוה".

דהאן סיפר שהולנדית נוספת, הירנביין, הביעה עניין בחלוץ הישראלי והתייחס גם לעומר גולן: "סטיאווה בוקרשט כבר התקשרו אלי בקשר אליו וקיבלתי טלפונים גם מגרמניה. לוקרן דורשת עליו 1.5 מיליון יורו ולכן יהיה לו קל יותר לצאת מאשר לברדה".

דהאן אמנם הכחיש שברדה שסלטיק הביעה התעניינות בחלוץ הישראלי, אבל נציגים של הקבוצה אכן הגיעו לעקוב אחריו במשחק בין גנק לסטנדרד ליאז' ביום ראשון בערב. מלבד אנשי סלטיק, 36 קבוצות נוספות שלחו נציגים כדי לצפות במשחק ולעקוב אחרי מספר שחקנים, מרביתם מסטנדרד, שהרשימה מאוד במפעלים האירופאים עד כה. בין הקבוצות ששלחו נציגים היו בולטון, סנדרלנד ובלקבורן האנגליות, כמו גם 13 קבוצות גרמניות.

לצערו של ברדה, הוא כזכור החמיץ פנדל שיכול היה להכריע את המשחק ואתמול הוא אף התנצל בפני אוהדי הקבוצה והוסיף: "בדרך כלל אני בועט ימינה, אבל כשהגעתי לכדור שיניתי את דעתי. רציתי לבעוט פעם אחת בצורה שונה. לקחתי את האחריות לבעוט את הפנדל, אבל זה גם אומר שאני אחראי לכך שאיבדנו שתי נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully