וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "יש הרבה דברים שלא עובדים"

מכבי ת"א הפסידה 3:2 בחיפה, ומאמנה מאוכזב: "לאוהדים שלנו מגיעה קבוצה יותר טובה". אלישע לוי: "שמח שידענו לשחק טוב ולקחת נקודות"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בתקופה האחרונה התרגלנו לראות משחקים משמימים בליגת העל, בעלי קצב אטי וקבוצות מסתגרות. המפגש בין מכבי חיפה למכבי תל אביב היה שונה. תחת גשם עז הציגו הערב (שני) שתי הקבוצות משחק התקפי, בעל קצב טוב ובסופו של דבר היו אלה הירוקים של אלישע לוי שניצחו 2:3. על אף חגיגת הכדורל בקריית אליעזר, לא התאפקו מחנות האוהדים של שתי הקבוצות, ובסיום המשחק התעמתו ביניהם בסמוך לאיצטדיון. כוחות משטרה הוזעקו למקום, ולא דווח על פצועים.

לפני העונה דיברו על כך שבית"ר ירושלים תיקח אליפות בהליכה, אבל אחרי המחזור השביעי דווקא מכבי חיפה היא הקבוצה המרשימה בליגה. חיפה מוליכה את הטבלה ללא הפסד ליגה, ומקדימה את מכבי נתניה בזכות הפרש שערים. פתיחת עונה מצוינת? אלישע לוי רוצה יותר. "המאמנים אף פעם לא מרוצים, כי תמיד אפשר לשפר", אמר מאמן מכבי חיפה בסיום, "אני שמח שמכבי תל אביב באה היום לשחק התקפי, זה הכדורגל שהקהל אוהב. המגרש היה מלא, הקהל שלנו היה בטירוף, המחצית השנייה היתה שלנו. מזג האוויר בהחלט הפריע, מכבי תל אביב חזרה למשחק, היה מתח עד הסוף ואני שמח שבמשחק כזה ידענו גם לשחק טוב וגם לקחת את הנקודות".

אלישע לוי מכוון גבוה העונה, אך לדעתו עדיין מוקדם לדבר על זכייה בתואר האליפות. "מוקדם לדבר על זה, המשחקים עד כה לימדו שיש לנו קבוצה טובה. יש לנו זרים טובים ותלכיד טוב. מכבי חיפה זו קבוצה שתמיד נלחמת על תארים, קבוצה שמחויבת עם קהל ענק".

מכבי חיפה נהנתה מיכולת גבוהה של שחקני ההתקפה. יניב קטן היה נייד בחלק הקדמי, ובישל פעמיים, בצורה נפלאה, לת'מבינקוסי פנטאני. גם ליאור רפאלוב תרם את שלו וחיפה כבר הוליכה 0:3 על הצהובים. "אני חושב שהיינו יותר טובים ממכבי תל אביב", אמר הבלם דקל קינן, שהתייחס לשני השערים המהירים שספגה ההגנה שלו. "מה שהחזיר אותם למשחק זה בעצם הגשם. הגול הראשון היה מקרי מאוד, ואת הגול השני אסור היה לנו לקבל. אם נמשיך ביכולת הזו כמובן שנהיה מועמדים לאליפות. אבל זה לא יהיה חכם לדבר על זה כרגע".

גורם בכיר בהנהלת מכבי ת"א: "אנחנו פראיירים גדולים"

בקרב חברי ההנהלה של מכבי תל אביב נרשמה אכזבה גדולה מתוצאת המשחק. "פראיירים זו לא מילה. אנחנו פראיירים גדולים", אמר בכיר בהנהלת הקבוצה. גם מאמן מכבי תל אביב, רן בן שמעון, התקשה להסתיר את אכזבתו: "זה לא מספק אותנו, וזה היה אחד המשחקים המוזרים שראיתי. כשהיינו טובים ספגנו, וכשהיינו פחות טובים כבשנו. ב-2:3 היינו צריכים עוד גול ולא עשינו את זה. אני חושב שזה קשור למשחק נכון. מה עושים? ממשיכים לחפש. כל שבוע אנו מנסים עוד דברים בקבוצה, עד שנמצא את הדבר הנכון. יש הרבה דברים שלא עובדים. בחצי הראשון גילינו עליונות, אבל קיבלנו גולים בקלות. עוד לא התיישבתי על הכיסא וכבר 0:1 ליריב, ועם זה אנו צריכים להתמודד 90 דקות. הגענו לשישה מצבים נגד חיפה. במשחק חוץ זה מספק. אבל אסור לספוג את הגולים שאנו סופגים. אני מאוכזב וכואב לי על האוהדים המדהימים שבאו היום. לאוהדים האלה מגיעה קבוצה יותר טובה ממה שהם רואים".

בן שמעון התייחס ליכולתו של מאור בוזגלו, שכבש את שערה השני של מכבי תל אביב. "מאור שחקן מאוד מוכשר. אני מאמין שהוא בשלב בו הוא צריך להיות, במקום יותר טוב, כדי להראות את היכולות שלו. אולי להוביל זה כרגע לא מתאים מבחינתו, אני מאמין שהוא ייתן עונה טובה".

בלם מכבי תל אביב, איגור טומאסיץ': "זה מתסכל מאוד להבקיע שני שערים בחיפה, ועדיין להפסיד במשחק, בטח כשמקבלים שערים בכזו קלות, גם בדקה הראשונה וגם בפתיחת המחצית השנייה. מה כבר אפשר לעשות".

דולי ג'ונסון: "אני מאוד מאוכזב. פספסנו הזדמנויות שהיו לנו במחצית הראשונה. במשחק כזה, ברמות האלה, אסור לנו לספוג כאלה שערים קלים ומטופשים. כולם ניסו לעשות את מיטבם ואי אפשר להעביר ביקורת על שחקן כזה או אחר, אבל במשחק כזה זה פשוט בלתי אפשר לקבל שערים בכזו קלות. אנחנו עלינו כקבוצה והפסדנו כקבוצה, לא כבודדים. לא יודע מה קרה לנו בדקות הפתיחה של שתי המחציות. אם אנחנו מבקיעים שני שערים ולא מנצחיםפ, מה עוד צריך לעשות? הרי זה בלתי אפשרי להבקיע חמישה שערים כדי לנצח. היינו צריכים להיות טובים יותר. המחצית הראשונה נותנת לנו הרבה ביטחון, כי שיחקנו טוב. היו לנו הרבה הזדמנויות. אין לי ספק שאנחנו קבוצה טובה, יש עוד הרבה משחקים עד סוף העונה ונצטרך לקחת נקודות במשחקים הבאים. רק בסוף העונה נוכל להגיד אם היינו טובים".

הקבוצה צפויה לעמוד לדין בעקבות הדלקת אבוקה ביציע במהלך המשחק וכך גם עוזר המאמן, מרקו בלבול, שפלט מספר מילים לכיוונו של הקוון שבתאי נחמיאס, ואף בעט בג'ריקן של מים בכיוונו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully