וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ילארדיניו כבש ביד והושעה לשני משחקים

חלוץ פיורנטינה, שכבש שער בידו בניצחון על פאלרמו, ספג עונש כבד מהצפוי. קוסטקורטה מונה למאמן מנטובה מליגת המשנה באיטליה

פיורנטינה רשמה אתמול (ראשון) ניצחון ליגה רביעי ברציפות עם 1:3 מרשים בחוץ על פאלרמו, אבל היום איבדו הסגולים בעקבות אותו ניצחון את אלברטו ג'ילארדינו. החלוץ, שפורח במדי הויולה מאז שהצטרף ממילאן הקיץ, כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-19 בעזרת ידו, שער שאושר על ידי השופט שלא ראה את הדרך בה נכבש.

בית הדין המשמעתי של הסריה A דן באירוע ופסק על עונש חמור במיוחד לג'ילארדינו, שהושעה לשני המשחקים הבאים של קבוצתו בגלל "התנהגות בלתי ספורטיבית חמורה". את נשיא פאלרמו, מאוריציו זאמפריני, העונש לא הרשים: "הוא היה צריך לקבל חמישה משחקים בחוץ. אחרי הגול הוא אפילו העיז לחגוג. זה היה מדהים".

קוסטקורטה מונה למאמן מנטובה

אלסנדרו קוסטקורטה מונה הערב למאמנה של מנטובה מליגת המשנה באיטליה, והחל רשמית את קריירת האימון שלו. בלם העבר בן ה-42 קיבל לאחרונה את תעודת המאמן שלו ושמו נקשר במספר קבוצות בארץ המגף, ובסופו של דבר הייתה זו הקבוצה הצנועה מצפון המדינה שהעניקה לו את הצ'אנס הראשון.

קוסטקורטה שיחק במשך 21 שנים ברציפות במדי מילאן בין השנים 1986 ל-2007 במהלכן זכה בחמש אליפויות אירופה, שבע אליפויות איטליה ושני גביעים ביניבשתיים. הבלם הקשוח גם שיחק במדי נבחרת איטליה במונדיאל 1994, ביורו 1996 ובמונדיאל 1998. הוא מגיע למנטובה כשהיא מדורגת במקום ה-13 בסריה B עם 13 נקודות, שש בלבד פחות ממובילת הטבלה, סאסולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully