וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד, מנצחים ובוכים

בריאל מדריד המשיכו להתלונן על השיפוט אחרי ה-2:3 על בילבאו, מאמן היריבה עקץ את ההתבכיינות המדרידאית: "גם לנצח הם לא יודעים?"

מסתמן כי זו השנה של הכדורגל הספרדי. אחרי הזכייה של הנבחרת הלאומית בקיץ באליפות אירופה, נראה כי גם ה"לה ליגה" עומדת בציפיות הגבוהות, והמחזור השמיני המשיך את המגמה עם מבול של שערים וכמה משחקים דרמטיים. כמו כן, שלוש נקודות בלבד מפרידות בין חמש הראשונות בצמרת הצפופה, וכולן נראות מרשימות: ולנסיה, ברצלונה, ריאל מדריד, ויאריאל וסביליה. אין ספק, נמשיך לעקוב.

את הניצחון החשוב של משחקי יום ראשון השיגה ריאל, שניצלה איבוד נקודות של ולנסיה, ויאריאל וסביליה כדי להיצמד לפסגה. עם כל הדיבורים סביב ברצלונה, שאכן פורחת, מבט אל הטבלה הספרדית מראה שריאל כבשה שער אחד בלבד פחות מהמכונה הקטאלונית, והיא בוודאי שאינה מרימה ידיים בניסיונה להשיג אליפות שלישית ברציפות.

הניצחון אתמול (ראשון) על בילבאו (2:3) התחיל מצוין, עם שני שערים מצוינים, ובברנבאו כבר החלו לפנטז על תגובה מהירה להצגה מקאמפ נואו, אבל היריבה השוותה, לפני שהיגואין כבש את שער הניצחון ששיחרר את הלחץ. "היינו עצבניים בהתחלה", ניסה להסביר המאמן ברנד שוסטר, "למעשה, ההחלטות של השופט הסיחו את דעתם של השחקנים שלי. הוא היה נגדנו".

גם המנהל המקצועי פדראג מיאטוביץ' אמר כי "אני מאוד מודאג מהשיפוט שאנחנו מקבלים לאחרונה, יותר מדי קל לשרוק נגדנו", ובריאל מדברים בעיקר על ההחלטה לפנדל של בילבאן בסיום המחצית, שקבע 2:2. "לא הבנו את ההחלטות שלו, בעיקר את הפנדל", אמר שוסטר, "אבל ידענו עוד לפני שיהיה משחק קשה, בעיקר אחרי ההפסד בליגת האלופות, ושבילבאו היא קבוצה חזקה. בסופו של דבר הצלחנו להשיג את הניצחון החשוב, ששומר אותנו קרובים לפסגה".

כשנשאל שוסטר לגבי דבריו של סרחיו ראמוס, שהסתכסך עם המאמן והצהיר כי "אני כבר לא נהנה מכדורגל", ענה המאמן הגרמני: "לא קראתי, לא שמעתי על זה. אין צורך להתייחס".

מאמן אתלטיק בילבאו, לעומת זאת, נראה כעוס מאוד גם הוא בסיום. לטענתו, גם קבוצתו קופחה על ידי השופט (בעיקר ההחלטה שהשאירה את בילבאו בעשרה שחקנים), והוא לא אהב את ההתבכיינויות של המדרידאים על השיפוט. "כמה קשה זה לדעת לנצח?", שאל, "שתי הקבוצות שיחקו בקשיחות, אבל אותנו הענישו בחומרה".

באתלטיקו חזרה רוח הלחימה

אגב, כוכבי הלילה בספרד הגיעו גם הם ממדריד, אבל דווקא מהיריבה אתלטיקו, שהוציאה 4:4 מופלא במדריגל מול ויאריאל. אתלטיקו הוליכה 0:2, ספגה ארבעה שערים, אך בעשרה שחקנים הצליחה לחזור שוב ולהשוות בדקות הסיום.

"זה הכדורגל", אמר מאמן אתלטיקו חאבייר אגירה, "לפעמים אתה חושב שאתה גמור, אבל ברגעים האלה אתה מגלה את הגאווה הקבוצתית וחוזר. בסוף, עם ההזדמנות של פורלאן, אפילו היינו יכולים לנצח".

"השחקנים בחדר ההלבשה עכשיו תשושים, אבל מודעים לכוחותיהם", המשיך המאמן, "שברנו את רצף ההפסדים, החזרנו את רוח הלחימה. מעולם לא נכנענו, זה המסר שלמדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully