וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב: האלופה חוזרת לליגה

26.10.2008 / 23:38

במשחק שיחתום את המחזור הראשון תצא הפועל חולון למטרווסט, שם תפגוש את בני השרון וקוקי בלצ'ר, שחוזר מפציעה ארוכה (19:00, 5+ לייב)

משחקי המחזור הראשון של ליגת העל יגיעו לסיומם מחר (שני) כשבני השרון תארח את הפועל חולון במטרווסט (19:15, שידור ישיר ב5 + לייב, פוהרילס, אסתרון, רדומסקי). בעונה שעברה נפגשו הקבוצות שלוש פעמים כשבמפגש הראשון מנצחת בני השרון בתום משחק צמוד 90:93, אך בשני המשחקים האחרים היו ידיהם של חניכיו של מיקי דורסמן על העליונה עם ניצחונות 68:75 ו-75:90. במשחק שנערך במסגרת גביע ווינר לפני שבועיים הביסה בני השרון את חולון 62:82.

בבני השרון יאלצו להסתדר במשחק ללא ארז כץ שסובל מדלקת ריאות. בהיעדרו יצטרך מאיר טפירו להוביל את הקבוצה, כשהוא יעזר בשני הגארדים הצעירים שיעלו מהספסל בן רייס ואלעד הופמן. בקבוצה מקווים לתוצרת טובה מקוקי בלצ'ר, שחזר בשבוע שעבר לראשונה לפעילות אחרי המשחק בסיבוב השלישי בעונה שעברה מול חולון. בקבוצה מקווים כי עם חזרתו של בלצ'ר ירד הלחץ מריצ'ארד רובי שעד כה היה השחקן הבולט במדי הקבוצה.

הקבוצה היחידה שמחזיקה בסגל שלושה זרים בלבד היא אלופת המדינה, הפועל חולון. עם סגל קצר מאוד, שגם הוא כולל שחקנים שלא שיחקו בליגת העל מעולם, מתייצב דני פרנקו בעמדת נחיתות ברורה אל מול בני השרון. קרטיס ווית'רס שלא שיחק בגביע ווינר בגלל פציעה, כשיר למשחק, וביחד עם כריס ווטסון ינסה לעצור את הגבוהים של בני השרון. למשחק צפויים להגיע מאות מאוהדי חולון שיבואו לדחוף את קבוצתם אחרי האליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully