וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: בוקה ג'וניורס וטיגרה סוגרות על סן לורנצו

הבוסטרוס ניצחו 1:2 את רוסאריו, הקבוצה של דייגו קאניה הביסה 0:3 את הורקאן, סנלו נוצחה 2:1 על ידי ראסינג. ריבר ממשיכה להידרדר

המחזור ה-11 בליגת האפרטורה הארגנטינאית נערך בסוף השבוע וכשנותרו עוד שמונה מחזורים לסיום הטורניר, הצמרת רק הולכת ומסתבכת, זאת לאחר שיריבותיה העיקריות של סן לורנצו לצמרת, טיגרה ובוקה ג'וניורס ניצחו, בעוד סנלו הפסידה.

בוקה ג'וניורס - רוסאריו סנטראל 1:2

הקבוצה של קרלוס איסצ'יה אירחה בבומבונרה את רוסאריו סנטראל, במשחק של להיות או לחדול מבחינתה. באמצע השבוע נוצחה בוקה בסודאמריקנה על ידי אינטרנאסיונאל והבוטסרוס ידעו שהפסד נוסף בבית בליגה יחסל את סיכויי האליפות שלהם. המשחק נפתח טוב עבורם לאחר שלוקאס ויטארי, כובש שער הניצחון בסופרקאלסיקו בשבוע שעבר, הרשית כבר בדקה השביעית. בדקה ה-58 אמיליו זלייה השתיק את אלפי הצהובים-כחולים כשאיזן. בוקה לחצה על הדוושה ולמזלה מצאה את שער הניצחון שלוש דקות לסיום. ניקולס גייטאן כבש שער וירטואוזי בחצי מספרת מחמישה מטרים. בוקה עדיין לא אמרה נואש על האליפות.

ראסינג קלאב - סן לורנצו 1:2

סנלו יצאה למשחק נגד 'לה אקדמיה', במטרה לשמור על פער חמש הנקודות שלה מטיגרה, אבל כבר בדקה הראשונה אדריאן לוקרו גנז לה חלק מהתוכניות. בדקה ה-19 מקסי מוראלס הכפיל את היתרון בפנדל. אורליאנו טורס רק צימק (69). הרצף המצוין של הקבוצה של מיגל אנחל רוסו שכלל ששה ניצחונות ברצף נקטע עם ההפסד. אל ציקלון חייבת להתעשת במחזור הבא כדי לא לאבד את הראש ואת הבכורה לטיגרה הלוהטת.

הורקאן - טיגרה 3:0

אף אחד לא נתן הרבה סיכוי לקבוצה של דייגו קאניה בתחילת העונה. בכל משחק כולם מחכים לנפילה של הקבוצה הקטנה שתחזיר אותה למציאות, אבל היא מתעקשת להישאר עמוק עמוק בתוך החלום הרטוב שלה. הפעם הביסה טיגרה בחוץ את הורקאן. מרטין מורל (14), מתיאס חימנז (51) וליונל אלטובלי (52) כבשו. כל משחק שעובר מוסיף לביטחון של הקבוצה של קאניה שרוצה ללכת הפעם עד הסוף.

ניואלס אולד בויס - אסטודיאנטס 1:1

לא רק כריסטיאן אבראו פורח לאחר שעזב את בית"ר, גם חלוצה הקודם של הקבוצה, כריסטיאן פביאני, ממשיך לעשות חיל. 'המפלצת' כבש את שער השוויון של ניואלס בדקה ה-62, שתי דקות לאחר שער היתרון של ליאנדרו דסיבאטו.

קולון הביסה 0:3 את ולז סרספילד, אלפרדו רמירז (20, 45) ולוקאס אקוסטה (90) הרשיתו. אינדפנדיינטה וארחנטינוס ג'וניורס נפרדו בתיקו 1:1. דניאל מונטנגרו כבש לשדים האדומים (57), אנדרס רומרו איזן לארחנטינוס בדקת הסיום.

לאנוס - גודוי קרוז 3:4

ללאנוס: חוזה סנד (11 פנדל, 66), קרלוס קווינטנה (32), אדוארדו סלביו (55), לגודוי: לאונרדו קרוסו (21), איבן בורגלו (69), מרטין אגוויאר (77).

חימנסיה חוחוי - ריבר פלייט 0:1

ריבר פלייט המשיכה את העונה האומללה שלה, כשנוצחה 1:0 על ידי חימנסיה חוחוי הקטנה, בהפסדה השלישי השבוע (אחרי בוקה וגואדלחארה). הקבוצה של דייגו סימונה ניצחה רק פעם ב-11 מחזורים, ורק הפרש שערים עדיף על זה של רוסאריו סנטראל מונע מהם להידרדר למקום האחרון. הקטור דסבהו כבש את שער הניצחון בנגיחה חזקה בדקה ה-58, במשחק שהופסק בגלל מהומות ביציעים.

סן מרטין - ארסנל 0:1
דניאל וגה (27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully