וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: גיל יעקב שוחרר מסגל הנבחרת

המאמן גלעד מאור שחרר את השחקן מהסגל לקראת המשחק נגד סלובניה, עקב בעיות התנהגות. סמולר כבש 7 שערים בגרמניה לפני שיצא לישראל

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק מול סלובניה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, שיתקיים ביום רביעי (19:45) בראשון לציון. מאמן הנבחרת, גלעד מאור, החליט הערב (שני) לשחרר מהסגל את כדורידן הפועל ראשון לציון, גיל יעקב, בשל בעיות התנהגות שחורגות מהקוד האתי של הנבחרת. השחקן לא יועמד לוועדת משמעת, אך הוא שוחרר לאלתר מסגל נבחרת ישראל. באימון הנבחרת הערב, הצטרף איציק חליפי למסדר הפצועים, לאחר שנקע את הקרסול. רק ביום שני יוכל הצוות הרפואי להעריך מה יהיה מצבו של חליפי ועד כמה חמורה הפציעה.

ובצד החדשות הפחות טובות, חדשות טובות מגרמניה. אבישי סמולר, המשחק בקבוצת ולצאר בליגה הגרמנית הראשונה, הבקיע שבעה שערים במשחק קבוצתו מול מלסהונגן שהסתיים בשוויון. סמולר ינחת הלילה בישראל, זאת לאחר שבאיגוד הכדוריד הצליחו להקדים את מועדי הטיסות של השחקן, כך שהוא יוכל לקחת חלק באימון הנבחרת ביום שני בראשון לציון (19:00).

נבחרת סלובניה תנחת בארץ בלילה שבין שני לשלישי. היא תקיים שני אימונים לקראת המשחק, בשלישי בערב וברביעי בבוקר. מחר יותקן באולם בראשון לציון משטח טרפלקס חדש, שיצפה את הפרקט. על פי החוקה החדשה משחקי הנבחרות חייבים להיערך על משטחי טרפלקס ולא על פרקט.

עדכון ראשון: 15:10, 26/10/08
עדכון אחרון: 22:16, 27/10/08

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully