וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: צמד להיגואין, ריאל ניצחה 2:3 את אתלטיק בילבאו

גונזלו היגואין כבש צמד ב-2:3 של ריאל על בילבאו. ויאריאל ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-4:4 מדהים. ולנסיה-רקראטיבו 1:1, סביליה-מלאגה 1:0

הליגה הספרדית נכנסת לתלם כשאתמול והיום (ראשון) משוחקים משחקי המחזור השמיני בליגה. אמש נפתח המחזור עם ניצחונה הגדול של ברצלונה 0:5 על אלמריה, שהעלה את הקטאלונים זמנית למקום הראשון בליגה. המשך המחזור הניב לא מעט הפתעות.

המוליכה ערב המחזור, ולנסיה, סיימה בתיקו 1:1 בחוץ עם רקראטיבו הואלבה, סביליה נוצחה בביתה 1:0 על ידי מלאגה, ספורטינג חיחון עשתה הפתעה גדולה כשהביסה 0:3 בריאזור את דפורטיבו לה קורוניה. חטאפה גברה 0:1 על ויאדוליד, מאיורקה השיגה ניצחון ביתי חשוב, 0:3 על אספניול. נומאנסיה ניצחה 1:2 את ראסינג סנטאנדר.

המשחקים המרכזיים של המחזור נערכים מאוחר יותר. ויאריאל אירחה לקרב צמרת מסקרן את אתלטיקו מדריד. הקולוצ'נרוס הובילו 0:2 בבטחה באל מדריגל, אבל הצוללת הצהובה הפכה ל-2:4, בסיום זה נגמר 4:4 מדהים. ריאל מדריד המשיכה את רצף הניצחונות שלה, לאחר שגברה בעוד משחק מצוין 2:3 על אתלטיק בילבאו.

ריאל מדריד - אתלטיק בילבאו 2:3

אלופת ספרד הגאה שבה לסנטיאגו ברנבאו לאחר ההפסד שספגה בליגת האלופות, 2:1 ליובנטוס. ברצלונה מפציצה כל שבוע בליגה, וריאל לא יכולה לתת לה לברוח. שתי הגדולות של הכדורגל הספרדי הולכות עקב בצד אגודל מזה מספר מחזורים. יחד עם זאת, מספר קבוצות נוספות נותנות הצגות נפלאות, והשנה, בינתיים, יש לנו חגיגה ספרדית כל שבוע. רק שימשיך כך. גם משחקן הטוב של ריאל ובילבאו הצטרף לשאר משחקי המחזור הנהדר שהניבו בסך הכול 33 שערים בעשרה משחקים.

הלבנים פתחו חזק מאוד ולחצו על הבאסקים מן הפתיחה, ו-ווסלי שניידר העלה את ריאל על הלוח בדקה ה-13, כשעוד לפני כן הקוון פסל שער חוקי לריאל בטענת נבדל. ההולנדי קיבל מסירה מצוינת מגבי היינצה ובעט חזק לפינה. בדקה ה-29, כוכב המשחק, גונזלו היגואין, שנותן עד כה עונה מופלאה, כבש את השני של ריאל בבעיטה מכ-16 מטרים. הקבוצה האורחת נראתה בדרך לשבירה, אבל אחד השחקנים הוותיקים והכי מנוסים בליגה, ג'וסבה אצ'בריה, החזיר אותה למשחק עם שער (34). בדקה ה-45 אנדוני איראולה הדהים את הברנבאו עם שוויון בפנדל. המשחק התעורר והשחקנים החלו להתקוטט על המגרש. מרסלו פגע באחד משחקני האורחת, אבל קיבל רק צהוב.

במחצית השנייה ריאל שבה ללחוץ על השער של בילבאו במטרה להשיג את הניצחון. 13 דקות בתוך המחצית השנייה, פרננדו גאגו חטף ושלח כדור עומק ענק להיגואין, והחלוץ הארגנטינאי, מול שוער, שלח מצוין פנימה, 2:3 לריאל. פרננדו אמורבייטה מבילבאו עוד הורחק בדקה ה-78. ריאל אוספת שלוש נקודות חשובות והיא עולה למקום השלישי עם 19 נקודות, בדיוק כמו ברצלונה, רק נקודה מהמוליכה, ולנסיה.

ויאריאל - אתלטיקו מדריד 4:4

יופי של משחק היה באל מדריגל, אחד מאלה שבשבילם אנחנו אוהבים את משחק הכדורגל. אתלטיקו מדריד הגיעה למגרשה של הצוללת הצהובה לקרב בין שתי קבוצות עם שאיפות בצמרת. הפתיחה של הקולוצ'נרוס, שנוצחו במחזור הקודם בדרבי של מדריד, הייתה מהממת. סימאו סברוסה, שכבש נגד ריאל ואף נגד ליברפול ב-1:1 בליגת האלופות, הבקיע את שער היתרון כבר בדקה השנייה. דייגו פורלאן דאג להכפיל את היתרון של האורחים 20 דקות אחר כך. אבר באנגה מאתלטי הורחק בדקה ה-38.

אולי ביום מן הימים יוודע מה עשה מנואל פלגריני בחדר ההלבשה, אבל שחקניו יצאו משם בפורמה שונה לגמרי. כבר אחרי שלוש דקות מרכוס סנה צימצם. שלוש דקות אחר כך חוסבה יורנטה, חלוצה המצוין של הקבוצה שהגיע בקיץ מוויאדוליד, איזן. חלפו עוד שבע דקות והבליץ המטורף של ויאריאל נמשך עם שער מהפך של חאבייר רודריגז, וכבר 2:3. הצהובים לא נחו. הקבוצה הנהדרת של פלגריני, שניצחה בליגת האלופות 3:6 את אלבורג, המשיכה בהצגה. ג'וזפה רוסי כבש את הרביעי בדקה ה-67. אבל אתלטי לא אמרה נואש. סברוסה צימק (83) ושתי דקות לאחר מכן נגח כדי ראול גארסיה כדי לאזן ל-4:4 מדהים, באחד המשחקים הכי טובים שנראו השנה בספרד.

אחרי התיקו 0:0 במחזור הקודם מול אספניול, גומרת ויאריאל בתיקו שני רצוף. אתלטיקו מדריד נכשלה בשלושת משחקיה האחרונים מול הקבוצות הגדולות, סביליה, ברצלונה וריאל מדריד. הערב היא הצילה חלק מכבודה עם התיקו הדרמטי.

רקראטיבו הואלבה - ולנסיה 1:1

מוליכת הטבלה ערב המחזור יצאה למשחק חוץ באנדלוסיה נגד רקרא, שהייתה מצויה מתחת לקו האדום ערב המחזור. 47 דקות מאופסות נגמרו, עם שער מפתיע של חאבייר קאמנס אחרי בישול של חאבי גררו, שקבע יתרון לקבוצה המארחת. רבע שעה חלפה ודויד וייה הצליח להשוות עבור העטלפים, שניסו עד הסיום עוד להשיג את הניצחון, אך לשווא. ולנסיה שבה למקום הראשון כשהיא עם 20 נקודות, אבל יתרונה בפסגה הצטמצם לנקודה אחת בלבד.

סביליה - מלאגה 1:0

הדרבי של חבל אנדלוסיה הפגיש את הקבוצה מבירת החבל שאירחה בראמון סאנצ'ז פיחואן את הקבוצה של אנטוניו טאפיה. בדקה ה-16 הימם אדריאן לופז את הקהל הביתי כשהעלה את קבוצתו ליתרון. מלאגה הצליחה לשמור על יתרונה עד הסיום והשיגה שלוש נקודות יקרות מול יריבה חזקה מאוד. הניצחון של מלאגה מעלה אותה למקום השישי עם 13 נקודות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

לה קורוניה - ספורטינג חיחון 3:0

אחרי התבוסות הגדולות בתחילת העונה לברצלונה וריאל מדריד, לא הרבה נתנו צ'אנס לעולה החדשה, שנראתה כמו בשר התותחים של הליגה. אבל בחיחון לא אמרו נואש, ולאחרונה הם הופכים את הקערה על פיה. אחרי חמשת ההפסדים הרצופים הגיע הערב ניצחון שלישי רצוף. בדקה ה-22 העלה דויד בארל את חיחון ליתרון בפנדל, ארבע דקות אחר כך הכפיל כרמלו גונזאלס את התוצאה. כל זאת, להזכירכם קרה בריאזור, אחד מהאצטדיונים הכי ביתיים בספרד. שלוש דקות לפני תום המחצית הראשונה קיבלה דפור עוד מכה כשדייגו קולוטו הורחק. דייגו קסטרו חתם את התוצאה הכי מפתיעה של המחזור שש דקות לסיום. הדרך שלה אמנם עוד ארוכה, אבל חיחון ממשיכה לברוח מהתחתית.

משחקים נוספים:

מאיורקה - אספניול 0:3
אריץ אדוריז (49, 60), פרננדו וארלה (76).

נומאנסיה - סנטאנדר 1:2
לנומנסיה: חוזה ברקרו (26), סיסמה דומינגו (90), לסנטאנדר: מוחמד צ'יטה (90)

חטאפה - ויאדוליד 0:1
קאטה דיאז (31)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully