וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופנהיים עלתה לראשות הבונדסליגה

העולה החדשה לא עוצרת וטיפסה לפיסגה אחרי 0:3 על המבורג, שהעלה אותה ל-24 שערים העונה. שטוטגרט-בוכום 0:2, דורטמונד-הרטה 1:1

אם מישהו חשב שבאיזשהו שלב הופנהיים הקטנה תתחיל ליפול, הרי שהוא יהיה צריך להמתין עוד קצת והערב עלתה הקבוצה של רלף רנגניק לראשות הטבלה אחרי ניצחון מרשים על המבורג, שבעצמה הייתה עולה למקום הראשון אם הייתה מנצחת. עם זאת, בתום החזור ה-9 בבונדסליגה הטבלה צמודה ביותר.

צ'ינדו אובאסי הניגרי כבש כבר בדקה ה-7 אחרי בישול של קרלוס אדוארדו וכעבור 6 דקות הכפיל ודאד איביסביץ', שכבש את שערו ה-9 בליגה וה-11 בסך הכל העונה. המבורג רצתה להראות שהמשחק עדיין לא גמור, אבל לא מצאה שער מצמק ואילו הופנהיים ביססה את היתרון עם השלישי שלה אחרי שאובאסי כבש את השני שלו בדקה ה-36, הפעם אחרי מסירה של סיאד סאליחוביץ'. השלישייה של הופנהיים הקפיצה את המאזן שלה ל-24 שערי זכות העונה,

שטוטגרט המתינה 80 דקות עד שפרצה את ההגנה של בוכום ועלתה ל-0:1 מרגלי מריו גומז. 3 דקות מאוחר נגח גומז את השני שלו והשוואבים ניצחו 0:2.

במשחק נוסף סיימו דורטמונד והרטה ברלין בתיקו 1:1. קישיירו כבש עבור האורחת בפנדל בדקה ה-30, סבסטיאן קהל הישווה בנגיחה בדקה ה-71 אחרי הרמה של אלכסנדר פריי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully