וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: רוביניו חיסל את סטוק

כבש שלושער ב-0:3 של מנצ'סטר סיטי על העולה החדשה. טוטנהאם השיגה ניצחון ראשון תחת הארי רדנאפ, 0:2 על בולטון, ווסטהאם-ארסנל 2:0

בצל הניצחון המרשים של ליברפול 0:1 בסטמפורד ברידג' על צ'לסי, נמשך הערב (ראשון) המחזור התשיעי בליגה האנגלית, כשבמוקד נסיונה של טוטנהאם לצאת לדרך חדשה - הפעם תחת שרביטו המנוסה של הארי רדנאפ, שהחליף אמש את חואנדה ראמוס. באופן קצת לא טבעי העונה עבור התרנגולים, המהלך הצליח - ואחרי הניצחון 0:1 על בולטון, דומה כאילו אולי סוף סוף תצא הקבוצה הלונדונית השאפתנית לדרך חדשה.

קבוצה נוספת שלא ממש נמצאת על דרך המלך היא מנצ'סטר סיטי, וגם היא יצאה ממשברון הערב, כשגברה 0:3 על סטוק הודות לשלושער של רוביניו. אסטון וילה הביסה את וויגאן 0:3. ארסנל יצאה למשחק חוץ באפטון פארק נגד ווסטהאם והשיגה ניצחון אחרי חירוק שיניים 0:2. המשחק של פורטסמות, שתארח את פולהאם, ישלים את המחזור.

טוטנהאם - בולטון 0:2

בטוטנהאם קיוו ערב שהחלפתו של חואנדה ראמוס בהארי רדנאפ יביא תוצאות - גם בטווח הקצר, גם בארוך. לכל הפחות, עושה רושם שהשינוי בעמדת המאמן הכניס בתרנגולים מעט זעזוע נדרש, וטוטנהאם נראתה טוב יותר, נחושה יותר, וסוף סוף גם יעילה יותר. את המשחק של הלונדונים ניהל היום קלייב אלן, אחד מצוות האימון של הקבוצה, ולצידו ישב רדנאפ, שזכה לתשואות רבות מהקהל הביתי. התרנגולים עלו ליתרון בדקה ה-17, כשרומן פבליוצ'נקו הבקיע בנגיחה את שער הליגה הראשון שלו העונה.

בדקה ה-55 הורחק גאווין מקאן בכרטיס צהוב שני והשאיר את בולטון בעשרה שחקנים. הקהל של טוטנהאם המשיך לדחוף את קבוצתו, ובדקה ה-76 קבע דארן בנט את תוצאת המשחק מהנקודה הלבנה. זהו הניצחון הראשון של טוטנהאם העונה, ולמרות שהיא עדיין ניצבת במקום האחרון בפרמיירליג, הרי שעושה רושם ששלוש הנקודות האלה עשויות להחדיר בחבורה של הארי רדנאפ מעט מומנטום נדרש למסע ההתאוששות. בולטון, מצידה, ממשיכה את פתיחת העונה המאכזבת שלה, וייתכן שגם בשורותיה מתבשל לו איזה שינוי מקצועי.

מנצ'סטר סיטי - סטוק 0:3

הסיטי, שהגיעה למשחק אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, ידעה שהפסד נוסף עשוי לחסל את סיכוייה לסיים בצמרת הגבוהה, ושכל דבר מלבד שלוש נקודות מול סטוק הקטנה יוכיח כי עדיין לא מדובר בקבוצה גדולה. עם טל בן חיים בהרכב, ורוביניו ואלאנו בהתקפה, השיגו החבורה של מארק יוז את שלוש הנקודות החשובות. כבר בדקה השלישית הגיע רוביניו להזדמנות מצוין, אך שוער סטוק, תומאס סורנסן, הדף את הבעיטה שלו. אלא שהחלוץ הברזילאי לא ויתר, ובדקה ה-14 שלח צ'ד אוואנס הצעיר כדור מצוין לרכש הגדול ביותר בכל הזמנים של המועדון, ורוביניו לא התקשה לקבוע 0:1 מקרוב.

בדקה ה-47 קיבל רוביניו כדור ענק מדניאל סטארידג' הנפלא, והכפיל את התוצאה. ההצגה של רוביניו המשיכה בדקה ה-73, כשמתפרצת נפלאה של הסיטי עברה דרך רייט פיליפס וסטארידג', ומשם לרגלו של החלוץ הברזילאי, שקבע 0:3 נהדר. סיטי מסיימת חודש אוקטובר בינוני למדי בניצחון מרשים, ויוצאת לסדרת משחקים לא מאוד מסובכת, עד אשר תפגוש את ארסנל ומנצ'סטר יונייטד לקראת סוף החודש הבא. אם המיליונרים של הסיטי רוצים צמרת, הרי שקבוצתו של מארק יוז חייבת להשיג נקודות במשחקים הקרובים.

ווסטהאם - ארסנל 2:0

הקבוצה של ארסן ונגר יצאה לאפטון פארק למשחק נגד הפטישים של ג'יאנפרנקו זולה. התותחנים ערכו לא מצאו את השער של הקבוצה המארחת במחצית הראשונה, במחצית השנייה התותחנים ערכו מטווח על שערו של רוברט גרין. בעיקר היה זה רובין ואן פרסי שבעט מכל מצב ופעם אחר פעם החמיץ את השער. בדקה ה-75 עלתה סוף סוף ארסנל על הלוח אחרי ניסיונות חוזרים ונשנים. עמנואל אדבאיור קיבל כדור על מפתן הרחבה, הסתובב, ברח ימינה ושלח כדור לחד וחלש לשער, יוליאן פובר, מגנה של ווסטהאם, הסיט בטעות את הכדור פנימה, 0:1 לארסנל. ווסטהאם יצאה קדימה וניסתה להשוות, אך לא הצליחה. דקה בתוך תוספת הזמן, כל הפטישים עלו למעלה והפקירו את ההגנה. אדבאיור נשלח בכדור ארוך ומצוין של ניקלאס בנדטנר, עקף את גרין ושלח מ-16 מטרים פנימה. ארסנל ממשיכה לדהור בצוותא עם שאר יריבותיה לתואר האליפות.

משחקים נוספים:

וויגאן - אסטון וילה 4:0
גארת' בארי (22), גבריאל אגבונלאהור (57), ג'ון קארו (62), סטיב סידוול( 90)

פורטסמות - פולהאם 1:1
לפומפי: פיטר קראוץ' (62), לפולהאם: קלינט דמפסי (87)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully