וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר איבדה את המקום הראשון

האלופה סיימה ב-0:0 ביתי מול גנואה ואודינזה טיפסה לפיסגה אחרי 1:3 על רומא המידרדרת. אטאלנטה - מילאן 1:0, לאציו - נאפולי 1:0

המחזור השמיני בליגה האיטלקית כמעט הושלם אחרי שהיום (ראשון) נערכו שבעה משחקים, אליהם יצטרף המפגש בין פאלרמו לפיורנטינה מאוחר יותר. אינטר סיימה ללא שערים מול גנואה והתירה לנאפולי ולאודינזה להיצמד אליה, כשהאחרונה גם משתלטת על המקום הראשון בזכות 1:3 על רומא. גם מילאן, שגברה 0:1 על אטאלנטה, קרובה מאוד לפיסגה.

אינטר - גנואה 0:0

אינטר ידעה שחלק יריבותיה לצמרת יאבדו נקודות וגם שמילאן עשויה להתחיל לסגור את הפער, אבל לא השכילה לנצח למרות ששיחקה מול 10 שחקנים במשך חצי שעה. מוריניו העלה בהרכב את ריקרדו קווארסמה, אדריאנו וזלאטן איברהימוביץ' ובמחצית הוסיף את מריו באלוטלי ואת ויקטור אובינה (במקומו של קווארסמה), אבל הקבוצה שלו לא מצאה את הרשת, גם אחרי שאיבן יוריץ' הורח הורחק בדקה ה-60.


אטאלנטה - מילאן 1:0

הנראזורי מברגמו לא התביישו להביט לקבוצה הגדולה ממילאנו בגובה העיניים והיו לא פחות טובים, אבל ירדו מנוצחים אחרי שלא הצליחו לכבוש. התקפה מהירה של האורחים בדקה ה-80 הגיעה לרגלי מרקו בוריילו, שהוציא כדור לכיוון מרכז הרחבה, קאקה הגיע ובעט ברגל שמאל כדור שקיפץ מעל פרדיננדו קופולה ונחת ברשת.

לאציו - נאפולי 1:0

המפגש בין שתיים מהיריבות המרות בכדורגל האיטלקי בישר על מפגש צמרת. נאפולי הפכה את סן פאולו למבצר, אבל השיגה בחוץ רק 5 נקודות עד היום, כך שלאציו הייתה פייבוריטית לניצחון ואכן שלטה במחצית הראשונה, אבל לא מצאה את השער.

במחצית השנייה המשחק מעט התאזן. נאפולי הצליחה לאזן את אחוזי השליטה בכדור, לבעוט קצת יותר לשער וגם להשיג שער חוץ יקר אחרי שסבסטיאנו סיביליה כבש לשערו הוא בדקה ה-61.


אודינזה - רומא 1:3

הקבוצה מצפון איטליה היא סיפור יפה העונה והיא רצה חזק בצמרת, אבל הסיפור של המשחק הזה בכל זאת הייתה רומא, ששוב הפסידה, כשסימן השאלה ההולך וגודל סביב עתידו של לוצ'יאנו ספאלטי, עשוי להפוך בקרוב לסימן קריאה.

אודינזה כבשה היום כבר אחרי 10 דקות, אחרי שאנטוניו פלורו פלורס הוכשל ברחבה ואנטוניו די נטאלה כבש מהנקודה הלבנה. עוד 12 דקות עברו ופלורו פלורס כבש בעצמו. בדקה ה-51 איים ההפסד של רומא להפוך לתבוסה אחרי שפלורו פלורס בישל לדי נטאלה, אבל פרנצ'סקו טוטי צימק בפנדל בדקה ה-74 וההפסד נראה פחות רע.

תוצאות נוספות:

פאלרמו - פיורנטינה 3:1
לפיורנטינה: אלברטו ג'ילארדינו (20), אדריאן מוטו (42, 62), לפאלרמו: פאביו סימפליסיו (50)

סמפדוריה - בולוניה 0:2
לסמפדוריה: ג'נארו דלבקיו 63, קלאודיו בלוצ'י 74.

רג'ינה - לצ'ה 0:2
לרג'ינה: ברנרדו קוראדי 59 (פנדל), 90 (פנדל).

קליארי - קייבו 0:2
לקליארי: רוברט אקוופרסקה 30, מיקלה פיני 54.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully