וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם זכה בליון

הישראלי מסתדר היטב ללא יוני ארליך וניצח ביחד עם מיקאל לודרה 3:6, 7:5, 8:10 את האס והאצ'ינס. רובין סודרלינג זכה ביחידים

אנדי רם אמנם נפרד בשבועות האחרונים מיוני ארליך בגלל פציעתו של האחרון, אבל היום (ראשון) זכה ביחד עם מיקאל לודרה הצרפתי בטורניר הזוגות בליון (על סך פרסים של של 713 אלף יורו) אחרי ניצחון 3:6, 7:5, 8:10 על סטיבן האס האוסטרלי ורוס האצ'ינס הבריטי.

רם ולודרה חבטו 9 אייסים לעומת 4 בלבד של הזוג היריב במשחק צמוד בו הושגו רק שתי שבירות, אחד של כל זוג. המערכה המכרעת הייתה צמודה במיוחד, אבל אורך הנשימה של הישראלי והצרפתי היה מעט גדול ותר והם השלימו ניצחון וזכייה בתואר אחרי שעה ו-19 דקות. לודרה הוא אחד מבכירי שחקני הזוגות בעולם וכזכור, הפסיד לרם ולארליך בגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה ביחד עם ארנו קלמן.

פדרר זכה בבאזל, איבנוביץ' בלינץ

רוג'ר פדרר, שחזר לסבב אחרי היעדרות של כמה שבועות, חגג תואר במגרשו הביתי בטורניר באזל בשוויץ (על סך פרסים של 891 אלף יורו). השוויצרי המדורג 2 בעולם גבר על דויד נלבנדיאן 3:6, 4:6 בקרב על התואר.

אנדי מארי הבריטי (4 בעולם) זכה בתואר שני ברציפות, הפעם בסנט פטרסבורג (על סך פרסים של 1.049 מיליון דולר). מארי ניצח בגמר בקלות את הקזחי המפתיע אנדריי גולובב 1:6, 1:6.

רובין סודרלינג השבדי זכה בטורניר היחידים, לאחר שגבר על הטניסאי המקומי ג'וליאן בנטו 3:6, 7:6, 1:6. השבדי המדורג שביעי בטורניר ניצח את המערכה הראשונה, אבל נכשל בשנייה, לאחר שבנטו ניצח 5:7 בנקודות בשובר השוויון. את המערכה המכרעת פתח סודרלינג עם זכייה בחמישה משחקונים רצופים, מה שקנה לו לבסוף את המערכה ומהמשחק.

אנה איבנוביץ' (4 בעולם) זכתה בתואר ראשון מאז הזכייה ברולאן גטארוס. איבנוביץ' ניצחה בגמר טורניר לינץ באוסטריה (על סך פרסים של 600 אלף דולר) את ורה זבונרבה הרוסיה 2:6, 1:6. מי שהצילה את הכבוד הרוסי הייתה אלנה דמנטייבה, שזכתה בטורניר לוכסמבורג (על סך פרסים של 225 אלף דולר) אחרי ניצחון בגמר על קרולינה ווז'ניאקי הדנית 6:2, 4:6, 6:7.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי רם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully