וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול ניצחה 0:1 את צ'לסי בסטמפורד ברידג'

אחרי כמעט חמש שנים ללא הפסד ליגה בסטמפורד ברידג', צ'לסי נכנעה 0:1 לליברפול, משער של צ'אבי אלונסו (10). האדומים של בניטז בפסגה

הן רצו זו לצד זו מתחילת העונה, ללא הפסד בליגה והוכיחו כי הן בכושר הטוב באנגליה. היום (ראשון) בסטמפורד ברידג', במסגרת המחזור התשיעי, נשבר הסטטוס קוו בין צ'לסי וליברפול. שחקניו של רפא בניטז הגיעו ללונדון, ובעזרת משחק טקטי מצוין ורוח לחימה, ניצחו 0:1 את צ'לסי משער של צ'אבי אלונסו (10). מאז פברואר 2004 צ'לסי לא ספגה הפסד ביתי בסטמפורד ברידג', אבל הפעם היא נכנעה לנחישות הליברפולית. לפני העימות בין השתיים, צ'לסי היתה הקבוצה המרשימה יותר, אבל ללא מיכאל באלאק, מייקל אסיין ודידייה דרוגבה, היא לא הצליחה להקשות על הקישור האדום והיתה חסרת מחץ בהתקפה, שהתבססה על ניקולה אנלקה האנמי. רצף של 86 משחקים ביתיים ללא ניצחון, הסתיים.

ליברפול הוכיחה בשבוע האחרון שיש לה את היכולת המנטלית לאיים על כתר האליפות השנה. אחרי שני ניצחונות דרמטיים בשני המחזורים האחרונים, בהן נקלעה לפיגור וחוללה מהפך, היא ניצחה במגרש הכי קשה באנגליה. אם נוסיף לזה את התיקו במשחק הקשה בליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד, ואת העבודה שהקבוצה לא נוצחה העונה בליגה האנגלית ובצ'מפיונס, נקבל מועמדת ראויה לאליפות. מאז 1990 לא חגגו באנפילד, אבל העונה נראה כי הם יכולים לשמור על אופטימיות.

הדקות הראשונות היו של צ'לסי, ודקו בחן מרחוק את ריינה בדקה ה-4, אבל הראשונה שהבקיעה היתה דווקא ליברפול. דרק קאוט נגח כדור למרכז רחבת צ'לסי, הגנת הכחולים התקשתה להרחיק וצ'אבי אלונסו בעט בחוזקה כדור שפגע באחד הבלמים וחדר פנימה. 0:1 לליברפול בדקה ה-10. ליברפול המשיכה ליזום ובדקה ה-24 ג'רארד כמעט והכפיל את יתרון האדומים, כשפצצה ששיגר מ-25 מטרים נהדפה על ידי צ'ך לקרן. לקראת סיום המחצית צ'לסי הגבירה לחץ, אבל לא הצליחה לייצר מצבים שסיכנו את שערו של ריינה. במחצית הוליכה ליברפול 0:1.

צ'לסי ניסתה לכפות את הקצב שלה בתחילת המחצית השנייה, אבל מרכז השדה של ליברפול מנע זאת ממנה. הכחולים הפכו עצבניים יותר ויותר, והעבירות שביצעו על שחקני ליברפול הפכו אגרסיביות יותר. בדקה ה-60 רובי קין הוחלף בריאן באבל, כדי להכניס רוח התקפית יותר באגפים. בדקה ה-62 בעיטה חופשית אדירה של צ'אבי אלונסו פגשה את משקוף שערו של צ'ך, וצ'לסי ניצלה. בדקה ה-73 צ'לסי פספסה הזדמנות גדולה לשוויון. מהלך קבוצתי הסתיים בוולה של אשלי קול מעשרה מטרים, אך המגן שלח את הכדור החוצה. צ'לסי הגבירה את הלחץ ככל שנקפו הדקות, והכדורים החלו לשרוק ברחבת החמש של ריינה. ליברפול שמרה על קור רוח, לא שמטה את יתרונה וניצחה בסיום 0:1.

הרכב צ'לסי: פטר צ'ך, ז'וזה בוסינגווה (סקוט סינקלייר, 84), ריקרדו קרבאליו, ג'ון טרי, אשלי קול, סלומון קאלו (פרנקו די סנטו, 58), ג'ון אובי מיקל, דקו, פלורן מאלודה, פרנק למפארד (ג'וליאנו בלטי, 58), ניקולס אנלקה.

הרכב ליברפול: פפה ריינה, אלברו ארבלואה, ג'יימי קרגאר, דניאל אגר, פאביו אורליו, דירק קאוט (לוקאס, 88), צ'אבי אלונסו, סטיבן ג'רארד, חאבייר מסצ'ראנו, אלברט ריירה (סמי היפיה, 90), רובי קין (ריאן באבל, 60).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully