וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי - ליברפול 0:0 (מח' 1)

שתי מוליכות הפרמיירליג נפגשות לקרב טעון בסטמפורד ברידג'. בניטז יודע שניצחון יהווה הצהרת כוונות, אבל זוכר היטב שצ'לסי לא הפסידה בבית ארבע שנים

ליברפול וצ'לסי, שתי מוליכות הפרמיירליג, נפגשות בשעה זו בסטמפורד ברידג' למשחק המרכזי של המחזור התשיעי בליגה האנגלית. שתי הקבוצות, שממוקמות במקום הראשון והשני ומגיעות למשחק במאזן דומה של 20 נקודות, יודעות שניצחון לא רק יציב אותן לבדן בפסגה, אלא יהווה הצהרה לקראת המשך העונה המפרכת.

אחרי הרבה שנים, נדמה שהפעם ליברפול באמת ממתכוונת לאיים על התואר, ושחקניו של רפא בניטז הוכיחו שמעבר לסגל מוכשר ומשמעת טקטית, השנה יש להם גם את המנטליות והווינריות שמאפיינות קבוצות גדולות. צ'לסי של סקולארי, לעומת זאת, הצליחה לעשות השנה לא פעם את הבלתי ייאמן וממש להסב הנאה לקהל הכחול עם סגנון משחק שובה עין. הייתכן?

שתי הקבוצות מחפשות ניצחון ליגה רביעי ברציפות, אך אם ברצפים עסקינן - הרי שצ'לסי לא הפסידה משחק ליגה בבית כבר 86 משחקים (ארבע שנים) ו-29 באופן כללי, וליברפול לא נוצחה בפרמיירליג כבר 15 משחקים ברציפות. בשנים האחרונות שתי הקבוצות היו נפגשות באופן קבוע בליגת האלופות ומציגות כדורגל זהיר והגנתי (21 מפגשים בארבע השנים האחרונות), אבל משום מה, נדמה שהשנה ניתן לצפות מהמפגש ביניהן לכדורגל איכותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully