וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בבני יהודה: "חבל שלא נשאר לנו כוח בדקות האחרונות"

26.10.2008 / 14:13

הזהובים שוב נוצחו בדקות האחרונות, ומחפשים פתרון: "לא שיחקנו בחוכמה בחלק האחרון של המשחק, נצטרך לעבוד הרבה יותר קשה"

שחקני בני יהודה ערכו הבוקר (ראשון) אימון שחרור לאחר משחק ההפסד 2:0 להפועל תל אביב אמש בבלומפילד. ההפסד דירדר את הזהובים אל המקום האחרון בליגת העל כאשר במאזנה כבר חמישה הפסדים מתחילת העונה. אם ניקח בחשבון ששני המשחקים הבאים של בני יהודה יהיו נגד מכבי נתניה בחוץ ומול בית"ר ירושלים בבלומפילד, אז אין בשכונת התקווה הרבה סיבות להיות אופטימיים לקראת השבועות הקרובים.

"עמדנו יפה במשך 78 דקות, תוצאה של תיקו אפס היתה מצויינת עבורנו", אמר הבוקר אחד משחקני הקבוצה, "חבל שנפלנו מהרגליים בדקות האחרונות ואיבדנו נקודה יקרה. הצלחנו במשך דקות רבות לדכא את הפועל ועשינו עבורם את החיים קלים בכך שלקראת הסוף כולם פתאום התחילו לעלות למעלה והפקירו את משחק ההגנה, לא שיחקנו בחוכמה בחלק האחרון של המשחק וזה חבל. מעכשיו נצטרך לעבוד הרבה יותר קשה ולשחק בחוכמה את המשחקים הבאים אחרת נגיע למצבים בהם עמדנו בעונה שעברה ואסור שזה יקרה", הוסיף השחקן.

שני השערים שספגה אמש הקבוצה מרגליו של חלוץ הפועל תל אביב סמואל יבואה בדקות ה-78 וה-90 מצטרפים לשורה של שערים שהקבוצה סופגת כמעט בכל משחק מתחילת העונה בדקות האחרונות של המשחק. מישהו במועדון יצטרך לתת את הדעת על חוסר הריכוז או הנפילה בכושר הגופני במהלך כמעט באופן קבוע ובכל משחק.

בהפסד מול מכבי תל אביב במחזור הפתיחה ספגו הזהובים שער מראשו של שרן ייני בדקה ה-94, הכח עמידר השוותה ל-2:2 בפנדל בדקה ה-90, קרית שמונה כבשה שער בדקה ה-82 בניצחונה 1:0 בבלומפילד וגם חלוץ הפועל פתח תקווה שמעון אבו חצירא פרץ את ההגנה הזהובה בדקה ה-88 וכבש את שער הנצחון לזכות קבוצתו מול חניכיו של גיא לוזון. בסך הכל שישה שערים שנכבשו כמעט כולם סמוך לשריקת הסיום של המשחק ועלו לקבוצה בארבעה הפסדים ותיקו אחד, בהחלט תופעה מדאיגה שבבני יהודה יצטרכו לפתור בכדי לשים סוף לשרשרת ההפסדים ואיבוד הנקודות.

מחר יערכו שחקני הקבוצה אימון נוסף וביום שלישי תארח בני יהודה את בית"ר ירושלים בבלומפילד במסגרת גביע הטוטו.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully