וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ: "מקווה להחזיר את טוטנהאם למקום הראוי לה"

מאמנה החדש של טוטנהאם נרגש ממינויו ומוסיף: "עצוב לי על חואנדה". טוני אדאמס המועמד הבכיר להחליפו בפורטסמות', גרנט מוזכר

טוטנהאם הוטספר מינתה את מנג'ר פורטסמות' הארי רדנאפ למאמנה, וזאת אחרי שפיטרה את מאמנה הקודם חואנדה ראמוס. התרנגולים, שהשיגו את פתיחת העונה הרעה בתולדותיהם, יפצו את פומפי ב-5 מיליון ליש"ט.

"זו הזדמנות נהדרת עבורי לאמן מועדון גדול לפני שאני פורש", אמר רדנאפ בן ה-61, "הייתה לי תקופה נהדרת בשש השנים שלי בפומפי, אבל טוטנהאם נתנה הצעה שאי אפשר לסרב לה. זה הרבה כסף, 5 מיליון ליש"ט, ממש סכום מטורף. פומפי לא יכלה למכור שחקנים, אז היא מכרה את המאמן".

"אני מעריץ גדול של ההיסטוריה של המשחק, וטוטנהאם תמיד הייתה שם", אמר המאמן החדש, שייפגש עם שחקניו החדשים לפני המשחק היום (ראשון) מול בולטון, "העובדה שיש להם שתי נקודות לא תואמת את הכישרון שיש להם. אני מתכנן להיכנס לחדר ההלבשה ופשוט להגיד להם: 'חבר'ה, הגיע הזמן לנצח משחק כדורגל'.

"אנשים חושבים שהייתי אוהד ווסטהאם כילד", הוסיף, "אבל למעשה תמיד תמכתי בטוטנהאם. אני מקווה שאוכל להחזיר אותה למקום הראוי לה. עצוב לי על חואנדה, אבל אלו חייו של מאמן, וגם לי קרו כאלה דברים בעבר".

הבעלים של פורטסמות', אלכסנדר גאידמק, הודה כי "באופן אישי אני מאוד מאוכזב שהארי עזב, עשינו כל מה שיכולנו כדי להשאיר אותו". המועמדים העיקריים למלא את מקומו של רדנאפ הם טוני אדאמס וג'ו ג'ורדן, כשגם שמו של אברהם גרנט, המקורב לגאידמק, מוזכר כמועמד לתפוס מקום בצוות המקצועי של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully