וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "ניצחנו בזכות כישרון השחקנים, ולא בזכות דבריי"

מאמן ברצלונה נותן קרדיט לשחקניו אחרי ה-0:5 על אלמרייה. אטו הבקיע שלושער, לאפורטה מחמיא: "הוא מספק שמחה רבה כשהוא כובש"

אחרי שפתחה את העונה בצורה קצת צולעת, ברצלונה דוהרת קדימה . אתמול (שבת) ניצחו שחקניו של פפ גווארדיולה את אלמרייה 0:5 בקלות, כשתוך 24 דקות הם פירקו את האורחים בקאמפ נואו. לסמואל אטו יש חלק גדול ביכולת הנוכחית של ברצלונה. החלוץ הקמרוני השלים אתמול את השלושער המהיר בתולדות המועדון הקטאלוני, תוך 23 דקות, ומצוי לאחרונה בכושר נפלא. היכולת הזו לא נעלמה מעיניו של נשיא המועדון, חואן לאפורטה, שהחמיא לקמרוני: "הוא בעל רצון עז לכבוש שערים, והוא מספק לנו שמחה רבה כשהוא כובש".

לאפרוטה הלל גם את שאר חבריו של אטו. "ראיתי קבוצה שכיבדה את יריבתה", התייחס לאפורטה למחצית השנייה, בה בארסה לא כבשה. "היה טוב לראות שניצלנו את מרבית ההזדמנויות שלנו. הקבוצה מגובשת ושוררת בה אווירה טובה. אפשר היה לראות שפני השחקנים לא נפלו אחרי ההפסד לנומנסיה במחזור הפתיחה, וזה ראוי להערכה".

מי שנשאר צנוע אחרי הניצחון הוא המאמן פפ גווארדיולה. אחרי ה-0:5 המרשים על באזל בליגת העאלופות, והניצחון על אלמרייה, המאמן לא יוצא מגדרו. "הכי חשוב זה להמשיך לנצח ולראות באיזה מקום נסיים את העונה הזו. התוצאה בה ניצחנו מעידה על כך שיש לנו שחקנים שיכולים להצליח העונה. שיחקנו טוב, והופתעתי מזה שכבשנו חמישה שערים במחצית אחת".

ומה חלקו של המאמן בניצחון? גווארדיולה לא לוקח קרדיט. "ניצחנו בזכות כישרונם של השחקנים, ולא בגלל דברי בחדר ההלבשה. אני מרוצה מהדרך בה שיחקו ולא מהתוצאה בה ניצחו. הדבר החיובי שאני לוקח מהמשחק היא את כמות המצבים שיצרנו ליד שער היריבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully