וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין: "יש אנשים שלא טוב להם שאני מצליח"

26.10.2008 / 9:30

חלוץ מכבי פ"ת חזר לחיים במלאבס ומוסיף: "שימשיכו לקלל אותי, אני אמשיך להצליח. אין לי מה להוכיח להפועל ת"א. רוצה לחזור לנבחרת"

"הביאו אותי למכבי פתח תקוה בשביל להצליח. אני מאוד מקווה שאעשה את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר". כך אמר הבוקר חלוץ מכבי פתח תקוה, ליאור אסולין, זאת בעקבות הניצחון של קבוצתו אתמול על הפועל פתח תקוה. אסולין התייחס לאוירה בקבוצה ולהצלחה המקצועית: "אני עושה מה שמצפים ממני", אומר החלוץ, "יש פה שחקנים טובים. זה מועדון קטן אבל חם, עם בעלים שאוהד את המועדון".

על הפועל תל אביב, בה שיחק בעונה שעברה אמר: "אין לי מה להוכיח להם, ההוכחה הכי טובה היא ההצלחה שלי במכבי פתח תקוה. ברור שהייתי רוצה לחזור לנבחרת. זה תלוי במאמן ואם אוכל לתרום לה אשמח".

כמה שערים תכבוש עד תום העונה?

"קשה לומר, אבל אני בהחלט מרגיש טוב על המגרש וזה הכי חשוב. כל עוד הקבוצה מצליחה, אני מאושר. אני שמח שאני חוזר לכבוש ולהצליח, תמיד שאפתי להיות שחקן מוביל במגרש".

מדוע נוצר העימות עם אוהדי הפועל פתח תקוה?

"רציתי לרוץ לשינו זוארץ ביציע, אבל שכחתי שהוא יושב ביציע ממול. לא הייתה לי כל כוונה להתגרות בקהל שלהם. כשקיללו אותי עשיתי תנועות של מנצח כדי שלא יתבלבלו בשיר. זה עבר ומאחוריי".

גם אחרי המשחק הם קיללו. כינו אותך 'מהמר'. לא הגיע הזמן שיפסיקו לקלל?

"שוב, לא הייתה לי כוונה להתעמת איתם. הם בחרו להגיב כמו שהגיבו. לא רצתי ליציע הזה בכוונה. בסך הכל רציתי להודות ליו"ר הקבוצה, זה הכל".

בוא נעבור לחיים האישיים מחוץ למגרש. זה גרם לך לא להתרכז בכדורגל?

"אני לא רוצה לשתף את כולם במה שקורה בחיים האישיים שלי. יש אנשים שלא טוב להם שאני מצליח אבל אני בוחר להתעלם. הם יכולים להמשיך לקלל, אני אמשיך להצליח".

הקבוצה חגגה אחרי הדרבי

כמו תמיד, במכבי פתח תקוה תמיד הכל נשאר במשפחה: שחקני הקבוצה חגגו אתמול ניצחון גדול בדרבי על הפועל פתח תקוה במסעדת בשרים מקומית, אלא שהתמלוגים מהחשבונית שהוגשה לעמוס לוזון מטעם המסעדה, הגיעו בדרך זו או אחרת דווקא לעוזר המאמן, ייטב לוזון. מאמן קבוצת הנוער ואחד משני עוזריו של גיא עזורי, שהוא גם בנו של יו"ר ההתאחדות, מחזיק בבעלות על המסעדה. לשחקני הקבוצה אין טענות בנוגע לאיכות הבשרים והם דווקא שיבחו את לוזון על האירוח. אחד מהשחקנים אף הוסיף: "הוא עובד קשה, מגיע לו ולנו ליהנות".

שחקני הקבוצה ציפו אתמול לקבל מענק מיוחד בעקבות הניצחון בדרבי, אבל בקבוצה כלל לא דיברו על כך. היו"ר משה זוארץ אמר הבוקר: "ניצחון בדרבי הוא תמיד מתוק, אבל עדיין, הוא נותן רק שלוש נקודות. החגיגות נגמרו, עכשיו צריך המשכיות. אני רוצה להודות לקהל על המופע והתמיכה, גם בהקשר הזה – אנו זקוקים להמשכיות".

אתמול ביקשה ההנהלה מהשחקנים לחגוג, יתר על המידה, את הניצחון בחדר ההלבשה. ההוראה של אחד מאנשי הצוות לשחקנים הייתה: "תחגגו, אם היינו מפסידים להפועל הם היו רוקדים לנו על הראש". הקשר אורי לוזון נראה אתמול שמח במיוחד מהניצחון ושר לאוהדי מכבי: "מי זאת הפועל?".

בקבוצה ממשיכים לגלות שביעות רצון מהזרים. הבלם בובאן גרנצ'ארוב מוכיח שיש יורש למורד מגמאדוב. הבלם ניצן דמארי נראה אתמול מאוכזב לאחר הניצחון. נראה כי העובדה שזכה למעמד של שחקן ספסל קבוע נותנת את אותותיה. אחת האפשרויות היא שהשחקן יעזוב את הקבוצה בחודש ינואר. בקבוצה מעריכים את דמארי מאוד ולא מתכוונים לתת לו לעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully