וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי לוזון: "אוהדי הפועל פ"ת לא יועמדו לדין על הקללות"

25.10.2008 / 20:03

מכבי פ"ת ניצחה 0:1 בדרבי, ויו"ר ההתאחדות שהה בחדר ההלבשה הצוהל. אוהד כהן: "הפועל שייכת לעבר, מכבי זה ההווה והעתיד של העיר"

שנה שלמה חיכו בפתח תקוה לדרבי העירוני, ובסיום משחק סוער, אמוציונלי וקצבי, ניצחה מכבי את הפועל 0:1, משער של ליאור אסולין. יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, ספג קללות מאוהדי הפועל פתח תקוה, לאורך כל הדרבי. בסיום המשחק, לאחר ניצחונה של מכבי פתח תקוה, קבוצתו לשעבר, נכנס לוזון לחדר ההלבשה, ושהה במחיצת אנשי הקבוצה, שחגגו את הניצחון. כעבור כמה דקות יצא לוזון מחדר ההלבשה, ונשאל על ידי וואלה! ספורט האם קריאות הקהל של הפועל, יגרמו להעמדת הקבוצה לדין. "אוהדי הפועל פתח תקוה לא יועמדו לדין על הקללות", השיב לוזון. היו"ר סירב להתייחס לניצחון קבוצתו לשעבר, אך נראה מרוצה מאוד ושוחח על המשחק עם נשיא הכבוד של מכבי נתניה, מרדכי שפיגלר, שלו תפקיד בהתאחדות.

במהלך המשחק התרחש עימות בין חלוץ מכבי ליאור אסולין, לאוהדי הפועל. לאחר שהחלוץ כבש את השער, הוא רץ לכיוון היציע ונופף לשלום. אוהדי הפועל טענו כי אסולין התגרה בהם, ובמכבי טענו כי אסולין רץ ליציע שבדרך כלל מאוכלס על ידי אוהדי הקבוצה, וכלל לא הבחין באוהדי הפועל. כשאוהדי הפועל קראו לעברו "מהמר" אסולין התחזה ל"מנצח תזמורת". בסיום המשחק הוא הוריד את חולצתו, נופף לעבר אוהדי הפועל פתח תקוה, ורץ לחגוג עם חבריו.

שחקני מכבי נכנסו באיחור לחדר ההלבשה משום שחגגו עם האוהדים את הניצחון. השחקנים, ובראשם אורי לוזון, אחד מנציגי משפחת לוזון, שרו "מי זאת הפועל?". יש לציין כי באותה עת, כעשר דקות לאחר סיום המשחק, אוהדי הפועל לא נכחו באיצטדיון, אותו עזבו עם שריקת הסיום. מגן מכבי פתח תקוה, סולי צמח, עלץ בסיום: "אני מאושר מאוד על הניצחון. ידענו שרק משחק הקרבה יביא לנו את שלוש הנקודות. פתחנו טוב ב-10 הדקות הראשונות, אבל אחר כך נרדמנו, הפועל השתלטה על המשחק והיא הגיעה למצבים. בסך הכול אבל היה משחק שקול. מכל מקום אני שמח על שלוש נקודות בדרבי".

צמח התייחס גם לתצוגות שני הקהלים שגדשו את האיצטדיון: "כל הכבוד לשני הקהלים, על כך שהם באו והוכיחו לכל אלה שאמרו שאין קהל בפתח תקוה". לגבי מטרותיה של הקבוצה אמר צמח: "המטרה שלנו היא להיות בצמרת ואנחנו אומרים את זה בפה מלא. אם לא נהיה בצמרת, זה יהיה כישלון. אנחנו צריכים למצוא המשכיות. זה לא קל, אבל אם היינו מתייחסים לכל משחק כאילו הוא דרבי היינו בצמרת, אבל זה קשה לכדורגלן הישראלי וגם לי. אני אהיה מרוצה ממקום רביעי".

בצוות המקצועי של מכבי פתח תקוה אמרו לשחקנים : "תרקדו, יש לכם עכשיו זמן לשמוח. אם היינו מפסידים הפועל היו רוקדים על הראש שלנו". לאחר המשחק נסעו שחקני מכבי למועדון הקבוצה הסמוך למגרש, שם חיכו להם עשרות אוהדים עם בלונים וצעיפים, שהריעו לשחקנים. מאמן מכבי פתח תקוה, גיא עזורי: "היה דרבי טיפוסי עם המון מלחמה ואמוציות. הגענו להרבה מצבים ואני שמח שאסולין כבש שער ניצחון. אני מודה לקהל שלנו, שאומנם קטן מזה של הפועל, אבל הפגין איכות. כל עוד הראש של אסולין שקט, הוא החלוץ הטוב בליגה". השוער אוהד כהן הוסיף: "דבר לא השתנה, מכבי עדיין מנצחת בדרבי. הפועל שייכת לעבר, מכבי זה ההווה והעתיד של העיר".

בצד של הפועל פתח תקוה השחקנים לא הירבו לדבר. המנהל המקצועי זאב זלצר לא היה מרוצה מהתוצאה, אך שמר על איפוק ולא תקף את השחקנים: "תרימו את הראש, לא קרה שוב דבר, צריך לחשוב על המשחק הבא". המאמן אלי מחפוד: "אנו מאוכזבים כי לא היינו צריכים להפסיד, אבל עם כל הצער, זה רק מחזור שביעי. היינו יכולים למנוע את השער הזה ולא צריך להאשים את שביט, הוא חלק מקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully