וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון: "אני גרמתי לוויצ'יץ' להגיע לאולימפיאקוס"

המאמן סיפר כי בשל יחסיו הטובים עם המועדון, עזר לו להביא את הקרואטי. על הימים במכבי: "כולם רצו את מרכוס בראון, התעקשתי על פארקר"

ליגת העל נפתחה, היורוליג השלימה מחזור, הליגות האירופאיות יצאו מזמן לדרך ורק פיני גרשון צופה בכולן מהצד. המאמן הישראלי חי כיום באתונה, ובראיון לטלוויזיה היוונית הוא דיבר על ימיו כמאמן אולימפיאקוס, ואף הרחיק לתקופה בה אימן את מכבי תל אביב. "היחסים שלנו טובים, והבעלים התנהגו אלי בצורה ג'נטלמנית", סיפר גרשון על יחסיו עם אולימפיאקוס ובעליה, משפחות אגילופולוס וקוקאליס, ממנה פוטר בפברואר 2008. היחסים כה טובים, מתברר, עד שגרשון אפילו עזר לאקסית מפיראוס להביא את ניקולה וויצ'יץ'. "היו לו הצעות טובות מקבוצות אחרות, אך אני גרמתי לו להגיע", חשף גרשון.

גרשון הוליך את אולימפיאקוס לגמר הפלייאוף היווני, בו הפסיד 3:2, ולא השלים שנה שנייה במועדון. את הסיבה לחוסר ההצלחה תלה גרשון בכך שחלק מהשחקנים היוונים, אותם לא ממש הכיר, פשוט לא היו מספיק טובים ליורוליג. גרשון הסביר כי היו שחקנים שלא רצה בקבוצה, אך טעה כשבכל זאת לקח אותם. "לא רציתי את מאצ'יאוסקאס בסכום שהוא עלה. האנשים שעשו טעויות באולימפיאקוס לא נמצאים בה עכשיו".

גרשון דיבר גם על תקופתו כמאמן מכבי תל אביב. "הם שאלו אותי אם אני רוצה את אנתוני פארקר או מרכוס בראון. כולם במערכת רצו את בראון, כי היה מנוסה וזכה בתארים, אבל אני לא רציתי אותו והתעקשתי על פארקר. אמרתי להם שאם הם לא יקחו אותו, אני אעזוב".

גרשון סיפר מדוע הסכים לאמן את נבחרת בולגריה, איתה העפיל ליורובאסקט שייערך בקיץ בפולין. "אחרי חמישה מעמדי גמר יורוליג ושלוש זכיות באליפות אירופה, רציתי אתגר. זו פעם ראשונה שאני מאמן נבחרת לאומית. זאת היתה חוויה מעשירה בשבילי, והצלחה גדולה לכדורסל הבולגרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully