וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "אין לי מה לומר כדי להוריד את הלחץ"

25.10.2008 / 22:32

מאמן מכבי ת"א מודע לאווירה השוררת סביב הקבוצה לקראת משחקה נגד מכבי חיפה. "נקווה לתת לקהל גאווה". שפונגין: "אם נהנה, בטוח שננצח"

מכבי תל אביב ערכה הערב (שבת) אימון נוסף לקראת משחקה ביום שני נגד מכבי חיפה (שני, 20:50 קרית אליעזר), שיינעל את המחזור השביעי בליגת העל. למעט אורי שטרית, שעורך אימונים אישיים, לקחו חלק באימון כל השחקנים. ביום ראשון תערוך הקבוצה אימו מסכם, וביום שני תצא לבית מלון בחיפה בשעות הצהריים, שם תשהה עד המשחק.

"אנחנו יודעים בדיוק מה מוטל לנו על הכתפיים", הצהיר מאמן הקבוצה רן בן שמעון. "אני בטוח שיהיה משחק טוב. האווירה סביב המשחק בסדר גמור והשחקנים מתאמנים טוב, לא נראה לי שיש משהו שאוכל לומר לפני המשחק כדי שיוריד לחץ. זה משחק מרכזי וצריך להיות בו טוב. אין אליבי ואין שום דבר שמכין אותנו לפני זה למשהו לא טוב.

"לחץ היא מילה שאנחנו חוזרים עליה אינספור פעמים", הוסיף בן שמעון. "אני חושב שלחץ צריך להיות מנותב למקומות טובים, לחץ הוא גם סוג של מחויבות, לחץ הוא סוג של העלאת ריכוז, ספורטאים בכל העולם בספורט תחרותי צריכים לדעת לתפקד תחת לחץ ויש לנו שחקנים שיודעים לעשות זאת".

בן שמעון התייחס לעובדה כי לחיפה ההגנה הטובה בליגה והוא אמר: "אני לא מאמין בסטטיסטיקה בכדורגל. אם היו מאשרים לנו 30 אחוז מהשערים החוקים ששמנו עד כה אז הייתה לנו התקפה. אנחנו מבקיעים שערים, אבל הרבה פעמים פוסלים לנו את השערים כולל בשבת האחרונה שהבקענו שער חוקי והשופט פסל לנו. אבל כל זה הסטוריה ואנחנו מסתכלים על העתיד ואיך לבוא לעתיד בצורה יותר טובה, אנחנו לא סוחבים איתנו דברים מהעבר אלא רק תקווה לתת לאוהדים שלנו מקור לגאווה וקצת להנות מאיתנו".

שפונגין: "מקווה שנשחק כדורגל יותר טוב"

המגן יובל שפונגין אמר: "לא הייתי אומר שזה משחק עונה, אבל זה משחק טוב. אנחנו מתכוננים אליו כמו כל משחק, יהיה משחק טוב זה בטוח. לא נבוא עם רגשי נתחיתות ולחשוב על תיקו. אנחנו באים לשחק את הכדורגל שלנו. ללא ספק היינו יכולים להראות טוב יותר בשלב הזה וציפינו לכך בתחילת העונה, אבל זה כדורגל ואנחנו עובדים קשה כך שאני בטוח שהתוצאות תגענה.

"זה לא פשוט לנצח בקרית אליעזר, נצטרך להיות מלוכדים, לעבוד קשה כולם ביחד, לעמוד טוב על המגרש מבחינה טקטית ולהנות. הכי חשוב להנות כי אם נהנה אני בטוח שננצח", אמר שפונגין בביטחון, והוסיף: "אפשר להסתכל על הצד החיובי ולומר שלעומת השנה שעברה המצב מעודד יותר כרגע. למרות יכולת לא משכנעת ידענו לקחת נקודות. אני מקווה שנתחיל לקחת נקודות ונשחק כדורגל יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully