וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניד: "גודס לימד אותי להירגע"

25.10.2008 / 22:35

עומאר סניד היה מאושר אחרי שהוביל את ירושלים ל-78:87 על אשקלון. אזולאי: "לא הגיע לנו לנצח". אבן נזרקה על האוטובוס של אוהדי ירושלים

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

קצת חבל, אבל ייתכן שמה שנזכור מהניצחון של הפועל ירושלים 78:87 על עירוני אשקלון במחזור הראשון של ליגת העל בכדורסל, זה דווקא תקרית מכוערת שכואב לפתוח איתה עונה. לאחר המשחק, נזרקה אבן על אוטובוס אוהדי הפועל ירושלים שעשה את דרכו החוצה מאשקלון. אחד החלונות נופץ ואחד הנוסעים נפגע קל. אוהדי הקבוצה הורדו מהאוטובוס, וחלקם חזרו עם אוטובוס החוצה, ואחרים ברכבים פרטיים.

האירוע קצת העיב על משחק פתיחה לא רע בכלל לעונה, בסיומו כאמור ניצחו הירושלמים, אך לא לפני קאמבק נהדר של אשקלון. מאמן הפועל ירושלים, גיא גודס, היה נשמע מרוצה בסיום. "חשוב לפתוח ברגל ימין, שיחקנו נכון הגנתית והתקפית. לקראת הרבע השלישי אולי זלזלנו קצת, אשקלון זרקה זריקות משוגעות וחזרה, אבל ניצחנו, ועכשיו צריך להמשיך הלאה", אמר המאמן.

"החבר'ה נלחמים, עובדים קשה באימונים, חששתי שיבואו עם קצת שאננות לאשקלון, שהיא קבוצה מצוינת. עומאר סניד עשה משחק יוצא מן הכלל בהגנה ובהתקפה. גם השאר שיחקו היטב, טרוויס עשה עבודה טובה, מורן ויובל תרמו, מגיע שאפו לכולם", הוסיף גודס.

עומאר סניד, שנתן משחק גדול ואף התקרב לטריפל דאבל, הוסיף: "אשקלון קבוצה מצוינת, סטיב בארט אוהב לרוץ והצלחנו לעצור אותם. גיא לימד אותי להירגע ולשלוט בקצב המשחק שלי, ויש לנו יחסים מצוינים. האוהדים שלנו מצוינים, יש לנו קבוצה נהדרת ומאורגנת, ואני מאוד מרוצה בקבוצה".

אזולאי: "הם טחנו אותנו בצבע"

מנגד, מאמן עירוני אשקלון, עדי אזולאי, היה מרוצה מהקאמבק, אך ידע כי לא הגיע לקבוצתו לנצח. "שיחקנו לא טוב, יצאנו מתכנית המשחק מהר מאוד. ירושלים שלטו בקצב. יכולנו לגנוב את המשחק, אבל השליטה בריבאונד היתה בעוכרינו. ירושלים טחנו אותנו בצבע. מספר שחקני מפתח לא היו טובים, ובסך הכל לא הגיע לנו לנצח", אמר אזולאי, למרות הקאמבק המרשים של קבוצתו, שחזרה מפיגור 26 ל-4 בלבד.

"יש איזשהי אופטימיות, בשל הדרך בה חזרנו למשחק. ראו שטרה קלי לא במשחק, והוא לא מכיר את התרגילים, אבל נדביק אותו לקבוצה. הקו הקדמי שלנו לא עמד בעומס שייצרו סניד ומרקוביץ'. וקבלת ההחלטות שלנו בשני צדי המגרש לא היתה טובה".

אבי בן שימול, שעלה למשחק על כדורים לאחר שסבל מכאבי גב בימים האחרונים: "נכנסנו לבור ולא יצאנו ממנו. ננסה לקחת את הדברים החיוביים מהמשחק. אחרי הפסד אי אפשר לדבר על חיבור בין השחקנים, אבל אנחנו מרגישים מצוין. היה קצת לחץ והתרגשות וכך אני מסביר את הנפילה שלנו בהתחלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully