וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ראניירי יכול לנשום לרווחה

מאמן ה'גברת הזקנה', שמעמדו היה מעורער, השיג ניצחון בדרבי, 0:1 על טורינו, משער אחרי מבצע אישי מרשים של אמאורי. סיינה-קטאניה 1:1

עד יום שלישי בערב היה מעמדו של קלאודיו ראניירי, מאמן יובנטוס, מעורער מאוד. הפסד בליגת האלופות לריאל מדריד היה מנשל אותו מכיסאו. החיל והרעד שאחזו בו הביאו את קבוצתו לגבור 1:2 על אלופת ספרד במשחק שאולי הוציא את ה'גברת הזקנה' מהמשבר העמוק שהיא הייתה שרויה בו.

הערב (שבת) אירחו הזברות את טורינו בדרבי של העיר הצפונית בארץ המגף. יובה הייתה יותר טובה והגיעה למצבים רבים. שלוש דקות במחצית השנייה אמאורי עשה מבצע אישי נהדר, בסיומו כבש את שער הניצחון, ובסיום 0:1 ושלוש נקודות חשובות לביאנקונרי.

זאת לאחר שיובה לא הצליחה לנצח ארבעה מחזורים רצופים באיטליה וספגה שני הפסדים רצופים. הניצחון של יובה מעלה אותה, לפחות באופן זמני, למקום התשיעי בליגה והיא עם 12 נקודות. הוא גם מדרדר את טורינו, שנמצאת עדיין מעל הקו האדום, אבל עלולה לרדת מתחתיו אחרי סיומו של המחזור השמיני, אם אחת מהשלוש שמתחתיו תצילח לטפס מעליה.

סיינה - קטאניה 1:1

במשחק נוסף שנערך בליגה אירחה סיינה את הקבוצה מסיציליה. עד הדקה ה-75 אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לכבוש, כשאז עמנואל קאלאו העלה את המארחים ליתרון. חמש דקות לאחר מכן ג'וזפה מסאקרה איזן בפנדל. קטאניה, שפתחה את העונה מצוין, מדורגת במקום השני עם 15 נקודות. סיינה במקום ה-13 עם תשע נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully