וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אין שוברי שוויון

מחזור עמוס תוצאות תיקו בצמרת הצרפתית. האלופה ליון שוב איכזבה ב-0:0 עם אוקזר. בורדו איבדה יתרון כפול בניס בדרך ל-2:2

יממה לפני שכל צרפת מתרכזת בקלאסיקו הגדול בין מארסיי לפריז סן ז'רמן, איבדה הערב (שבת) ליון נקודות חשובות בפעם השלישית ברציפות, כשסיימה בתיקו 0:0 באוקזר במסגרת המחזור העשירי. מה שאומר שמחר תוכל הקבוצה של אריק גרטס לחלוף על פני ליון בדרך אל הפסגה, אם תגבור על הפריזאים בוולודרום.

בורדו יכלה לסגור גם היא פערים מהמקום הראשון, אך חניכיו של לורן בלאן איבדו יתרון של שני שערים וחזרו רק עם תיקו 2:2 מניס. קאמבק זהה עשתה קון בליל, וגם לה מאן המפתיעה הרשימה עם 2:2 מול ראן החזקה. בתחתית חגגה לה האבר ניצחון ליגה ראשון הענה, 1:2 על ואלנסיין.

אוקזר - ליון 0:0

אחרי שני משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, קיוותה ליון להיסחף על גלי הקאמבק מבוקרשט בליגת האלופות ולחזור לתפקד גם בזירה המקומית. קלוד פואל שלח להרכב את רמי ורקוטר, מאחר והשוער הראשון הוגו לוריס פצוע, אבל דווקא החלק הקדמי שלו היה זה שלא תיפקד. ליון התקשתה להגיע למצבים מול המארחת הבינונית והמשחק הסתיים בתיקו מאכזב שעלול לנשל את ליון מראשות הטבלה.

ניס - בורדו 2:2

הקבוצה של לורן בלאן ממשיכה ברצף המשחקים ללא הפסד, אך הפעם צריכה להיות מאוכזבת מאיבוד היתרון הכפול והאפשרות לצמצם את הפער מליון. הברזילאי וונדל העלה את בורדו ליתרון בדקה העשירית, עם כדור חופשי מדויק מ-30 מטרים. בדקה ה-58 הוכשל דייגו פלאסנטה הארגנטינאי ברחבה, וחברו לשעבר בריבר פרננדו קבנאגי דייק מהנקודה. אריק מולונגי צימק בדקה ה-84, אחרי כדור קרן של דויד הלבויק, ובתוספת הזמן היה זה לוק רמי שהכניע את ראמה בפנדל, אחרי נגיעת יד ברחבה של פייר דוקאס.

ראן - לה מאן 2:2

הקבוצה המפתיעה של איב ברטוצ'י לא נותנת לשום דבר להפריע לה - לא למכירת השחקנים הסיטונית בקיץ ולא לביתיות של ראן הערב. למרות התיקו, לה מאן הציגה שוב כדורגל התקפי ולא הייתה רחוקה מעוד ניצחון חוץ. ז'רביניו העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-11, אך ג'ימי בריאן השווה כעבור ארבע דקות. לה מאן קיבלה פנדל בדקה ה-34, אותו ניצל מתיו קוטאדור, אלא שמיקאל פאז'יס, שכבש שלושער לרשת ליון לפני שלושה שבועות, דאג לחלוקת נקודות בדקה ה-78.

ליל - קון 2:2

ליל הגיעה למשחק בפורמה נהדרת והייתה בטוחה שהיא בדרך לניצחון קליל על חשבון קבוצת החוץ הרעה של קון, אבל האורחים הפגינו אופי וידעו לחזור מפיגור של שני שערים. לודוביק אוברניאק כבש צמד שערים נאים (9 ו-39), אבל ניקולא סובה (46) וסטיב סבידן (64) השוו לזכות הקבוצה ההתקפית של פרנק דומא.

במשחקים נוספים:

לה האבר - ואלנסיין 1:2
ללה האבר: ז'אן מישל לסאז' (24, 49). לואלנסיין: לואיג'י פיירוני (1).

לוריין - נאנט 0:3
ללוריין: פבריס אבריאל (30), ז'רמי מורל (55), קווין גמיירו (76).

טולוז - מונאקו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully