וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם ומיקאל לודרה בגמר הזוגות בליון

הישראלי העפיל לגמר שני תוך שבועיים, הפעם עם הצרפתי. השניים גברו על ז'יקל ואסקיון 6:7, 4:6. פאבל ג'יאקופלי עשוי לאמן את פאר

אנדי רם ובן זוגו הצרפתי מיקאל לודרה עלו הערב לגמר טורניר ליון היוקרתי , אחרי שניצחו בשתי מערכות חלקות את הצמד הכל-צרפתי, מארק ז'יקל ותיירי אסקיון, 6:7 ו-4:6.

המערכה הראשונה התנהלה ללא שבירות ורם ולודרה עשו את העבודה בשובר השיוויון כדי לעלות ליתרון 0:1 במערכות. לאחר מכן הצליחו הישראלי ושותפו לשבור מוקדם במערכה השנייה ולזכות במשחק כולו.

זוהי הצלחה נוספת לטניסאי הישראלי ללא בן זוגו הקבוע, יוני ארליך הפצוע. כזכור, רק לפני שבועיים זכה רם עם הבלארוסי מקס מירני בטורניר וינה. במשחק הגמר מחר (ראשון) יתמודדו רם ולודרה מול האוסטרי סטפן האס ובריטי רוס האצ'ינס, שגברו על הצמד הוותיק יונאס ביורקמן וקווין אולייט בחצי הגמר בשלוש מערכות.

* פאבלו ג'יאקופלי עשוי לאמן את הטניסאית שחר פאר, שבשבועות האחרונים התנהלה ללא מאמן צמוד. פאר, שהחלה את השנה עם קונצ'יטה מרטינז וגבי אורפי שהתחלפו במרטין רומק, סיימה את השנה וכעת מתנהל משא ומתן מול המאמן הפרואני שאמור להגיע לתקופת התרשמות לארץ. אחיה של שחר, שלומי, המשמש גם כדוברה, אמר: "שום דבר עדיין לא סגור".

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי רם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully