וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "אם היה 0:3 במחצית אף אחד לא היה מתפלא"

מאמן הפועל ת"א נשמע בטוח בעצמו לאחר ה-0:2 על בני יהודה. ורמוט: "מזל שניצחנו, כך התיק לא נפל עליי". לוזון: "לא הגיע לנו לקחת נקודות"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

262 דקות חיכו אלפי אוהדי הפועל תל אביב לשער, מאז שער הניצחון של דמיטאר טלקיסקי בדקה ה-86 מול הפועל פתח תקוה. 78 דקות במשחק הזה נראו להם כנצח, עד שסמואל יבואה כבש את שער היתרון. בדקת הסיום החלוץ הגנאי הכפיל את התוצאה והביא לאלי גוטמן ניצחון שני בליגה, 0:2 על בני יהודה ושלוש נקודות חשובות כדי שהפועל לא תיקלע למקומות לא רצויים.

ורמוט: "בשביל זה יבואה הגיע"

"חשוב שניצחנו. שיחקנו טוב מאוד בחצי הראשון", אמר בסיום המשחק מאמנה של הפועל תל אביב אלי גוטמן. "היתה לנו שליטה מוחלטת במשחק, ואם היה 0:3 במחצית אף אחד לא היה מתפלא. במחצית השניה, ככל שהדקות עברו, שלטנו במשחק, הבקענו פעמיים, ובסך הכל היה בסדר".

גילי ורמוט התייחס לאיש המשחק, החלוץ סמואל יבואה שכבש את הצמד: "יבואה חלוץ מצוין, בשביל זה הוא הגיע לקבוצה. השתחרר הרבה לחץ". לגבי ההחמצות הגדולות שלו, הוסיף הקשר: "היו לי מצבים וטוב שניצחנו, ככה לא נפל עלי התיק. מקווה שאגיע לעוד מצבים בעתיד ואז גם ייכנסו הכדורים פנימה".

צעירי: "אין לי תשובות להפסד"

בבני יהודה ידעו שלא הגיעה להם נקודה, אבל גם הם ירדו מאוכזבים, כמובן, לאחר שנוצח שוב. הקבוצה הזהובה השיגה ניצחון ראשון בליגה בשבוע שעבר, אבל הערב היא חזרה להפסיד.

"לא הגיע לנו לקחת נקודות", הצהיר גיא לוזון, מאמן בני יהודה. "במחצית הראשונה הגענו למצבים, אבל הפועל שלטה במשחק, היתה טובה יותר, והניצחון מגיע לה. לא הגענו למצבים, כשאתה לא עושה הגנה בצורה טובה גם ההתקפה לא מתפקדת כמו שצריך. הקבוצה הטובה ניצחה, וכל הכבוד לה".

לירוי צעירי: "לא יודע למה אנחנו נראים ככה, אין לי תשובות אבל זה לא נורא, שבוע הבא יש משחק חדש אני חושב שהמשחק הזה היה שווה כוחות - זה לא שהם לחצו אותנו יותר מדי. נעבוד קשה השבוע ונצא מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully