וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי בדרך לתואר נוסף

הטניסאי הבריטי גבר על ורדאסקו ועלה לגמר בסנט פטרסבורג, שם יפגוש את גולובב האלמוני. נלבנדיאן ופדרר ייפגשו בגמר טורניר באזל

הטניסאי הבריטי אנדי מארי (4 בעולם) ממשיך לדרוס את הסבב המקצועני, והוא בדרך הנכונה לתואר שני ברציפות וחמישי העונה. מארי עלה היום (שבת) לגמר טורניר סנט פטרסבורג ברוסיה (על סך פרסים של 1.049 מיליון דולר) אחרי שגבר על פרננדו ורדאסקו הספרדי 0:6, 3:6. מארי יתמודד ביום ראשון על התואר מול הטניסאי האלמוני מקזחסטן אנדריי גולובב (150 בעולם). גולובב המשיך היום במסע המופלא שלו בטורניר, כשגבר בחצי הגמר על ויקטור האנסקו הרומני 3:6, 0:6.

דויד נלבנדיאן, שזכה לאחרונה בטורניר שטוקהולם, נקם בבן ארצו חואן מרטין דל פוטרו על ההפסד בסיבוב השלישי של המאסטרס במדריד, וניצח אותו 4:6, 4:6 בחצי גמר טורניר באזל (על סך פרסים של 891 אלף יורו). נלבנדיאן יתמודד בגמר מול רוג'ר פדרר, שניצח בלי הרבה קשיים את פליסיאנו לופז הספרדי, המדורג 39 בעולם, 3:6, 2:6 והשלים ניצחון שביעי מתוך שבעה מפגשים מול יריבו. המדורג 2 בעולם היכה 15 אסים ושבר שלוש פעמים את יריבו ברך לגמר מול הארגנטינאי.

רובין סודרלינג השבדי ממשיך לעשות חיל בטורניר ליון בצרפת (על סך פרסים של 713 אלף יורו) והיום הוא עלה למשחק הגמר, אחרי ניצחון על הכוכב המקומי ז'יל סימון 7:5, 3:6, 3:6. סודרלינג (27 בעולם) יתמודד על התואר הראשון שלו העונה מול ג'וליאן בנטו, המדורג 56 בעולם, אחרי שזה ניצח במפתיע את ג'ו-וילפרד צונגה 6:7, 5:7 בדרבי הצרפתי בחצי הגמר השני.

ורה זבונרבה הרוסיה (9 בעולם) עלתה היום לגמר טורניר לינץ באוסטריה (על סך פרסים של 600 אלף דולר) אחרי שגברה על מריון ברטולי הצרפתיה 0:6, 1:6. הרוסיה תתמודד על התואר מול אנה איבנוביץ' שנלחמה שלוש מערכות מול אגניישקה ראדוונסקה ולבסוף ניצחה 2:6, 6:3, 5:7 בתום מותחן שנמשך כמעט שעתיים ורבע.

רוסיה אחרת, אלנה דמנטייבה (5 בעולם) עלתה לגמר טורניר לוכסמבורג (על סך פרסים של 225 אלף דולר) אחרי ניצחון על סורנה קירסטאה הרומניה 2:6, 2:6. דמנטייבה תפגוש בגמר את קרולינה ווז'ניאקי שגברה על לנה לי הסינית 6:7, 6:3, 2:6.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully