וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו נכנס לעניינים

שחקנה של מכבי תל אביב פוגש את האקסית, מכבי חיפה, וינסה סוף סוף להראות משהו ממה שהוא יודע. בכל מקרה, אל תצפו להפתעות וסמנו איקס

משחק מספר 82: מכבי חיפה – מכבי תל אביב 2.0, 2.9, 3.0

אלישע לוי ומכבי חיפה, שבינתיים מנצלים את העובדה שבית"ר ירושלים תקועה מאחור, עושים עד עכשיו עונה מצוינת, אך השאלה היא האם הם יוכלו להמשיך כך עד הסוף ולנצח גם משחקים גדולים. חיפה, שכבר פגשה את בית"ר ולא ניצלה את החולשה שלה וסיימה איתה בתיקו, מארחת כעת את מכבי תל אביב למשחק שיש לו משמעות רבה במידה והיא תנצח. מכבי תל אביב לעומת זאת מקווה לעצור את ההידרדרות, אך גם היא יודעת שזה לא ממש יהיה פשוט בקרית אליעזר.

חיפה, עוד קודם לתחילת המחזור, מדורגת במקום הראשון עם מאזן נאה של ארבעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו וללא הפסדים. מאזן השערים שלה עומד על תשעה שערי זכות (שער וחצי בממוצע למשחק) ושלושה שערי חובה (חצי שער למשחק). הקבוצה של אלישע לוי מגיעה אחרי ניצחון בדוחא 0:1 על בני סכנין כשכוכב המשחק היה אמיר אדרי, שהחליף ועדיין ממשיך להחליף את ניר דוידוביץ' הפצוע. עוד קודם לכן בקרית אליעזר חיפה הכניעה את מכבי פתח תקווה 1:3. מחזור קודם לכן כאמור סיימה הקבוצה ב-1:1 מול בית"ר.

מכבי תל אביב לעומת זאת מדורגת רביעית ערב פתיחת המחזור עם מאזן של שני ניצחונות בלבד, שלוש תוצאות תיקו והפסד. על פניו זה לא נראה ממש גרוע, אך היכולת על המגרש מדברת הרבה מעבר למה שהסטטיסטיקה מציגה. הקבוצה כבשה חמישה שערים בלבד וספגה ארבעה. במחזור האחרון זה נגמר ב-0:0 מתסכל מבחינתם מול הכח עמידר רמת גן, אותה קיוו הבחורים בצהוב לנצח. עוד קודם לכן מכבי תל אביב הפסידה למכבי נתניה 1:0 ובמחזור נוסף לפני כן ניצחה מכבי בקושי 2:3 את בני סכנין.

אם הולכים למפגשים בין שתי הקבוצות בעונה הקודמת המשחק הראשון בסיבוב הראשון הסתיים בניצחון ירוק 0:3. באותו משחק פאוליניו ויניב קטן, שכבש צמד, נתנו שקט לרוני לוי, שכיסאו התנדנד כבר אז. גם במשחק השני ניצחה חיפה, הפעם "רק" 1:3 כשג'ובאני רוסו, עומרי אפק ואושרי גיטא כבשו לחיפה, בעוד יוסי שבחון הישווה זמנית לצהובים. המשחק השלישי כבר היה רב שערים והסתיים מאוזן יותר ב-3:3 אחרי שת'מבינקוסי פנטאני כבש שלושער לירוקים בעוד אלן מסודי (צמד) ודור מלול כבשו למכבי תל אביב.

ואיך זה ייגמר הפעם? נראה שמכבי תל אביב תשחק בעיקר כדי לא להפסיד ולמרות שהיא תשדרג את היכולת שלה מהשבועות האחרונים, זה עדיין לא יספיק לניצחון. גם חיפה תפחד לאכזב את הקהל הביתי שלה ותקווה לסיים לפחות בתיקו, מה שיוביל לתוצאה הזו בסיום. ההימור: איקס (2.9)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully