וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפור עליהן תיקו

צ'לסי, שמגיעה אחרי הניצחון על רומא בצ'מפיונס, לא תצליח להכניע את ליברפול. גם אתלטיקו לא תתאושש נגד ויאריאל. הנה שני טורים חדשים

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 15.81 (10 ש"ח יניבו 158 ש"ח)

משחק מספר 8: צ'לסי – ליברפול. אחרי שנכשלה מול אתלטיקו מדריד בצ'מפיונס, מתייצבת ליברפול למשחק עונה באנגליה נגד צ'לסי, שדורסת את הגדולות, אך דווקא נגד רומא לא ממש הלך לה והיא הסתפקה רק ב-0:1 קטן משער של ג'ון טרי. השתיים יודעות שיש הרבה מאוד חשיבות להתמודדות הזו בקרב על הכתר באנגליה, שהשנה נראה פתוח. אנחנו הולכים על תיקו בין הקבוצות. ההימור: איקס (3.1)

משחק מספר 12: אטאלנטה – מילאן. הרוסונרי וגאטוסו חזרו לעניינים נגד היברניאן בגביע אופ"א, ורגע לפני שמגיעים לינואר עם הצטרפותו של דיוויד בקהאם, למילאן חשוב בליגה להתברג באחד מהמקומות הראשונים לפני שיהיה מאוחר מידי. במחזור האחרון זה הלך קל נגד סמפדוריה, אך למרות שאטאלנטה תקשה היא בסופו של דבר תפסיד. ההימור: 2 (1.7)

משחק מספר 52: ויאריאל – אתלטיקו מדריד. אתלטיקו מחפשת איך לצאת מהצרות של הליגה ולמרות שכפתה תיקו על ליברפול, היא יודעת שבליגה היא חייבת למצוא מזור לבעיות ולשני ההפסדים הרצופים שלה. אלא שהיא פוגשת את הצוללת הצהובה שנראית מצוין עד עכשיו וגם טור ההפסדים שלה נקי אחרי שבעה מחזורים. זה ייגמר בתיקו. ההימור: איקס (3.0)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 18.009 (10 ש"ח יניבו 180 ש"ח)

משחק מספר 57: פאלרמו – פיורנטינה. שתי הקבוצות שייכות לחלק העליון של הטבלה באיטליה, אלא שפאלרמו מגיעה אחרי הפסד מאכזב לקטאניה 2:0 והיא לא ממש מגלה יציבות עד עכשיו. פיורנטינה שהפסידה לבאיירן מינכן בצ'מפיונס מגיעה עם שלושה ניצחונות רצופים. דווקא הפעם פאלרמו תסיים עם הנקודות. ההימור: 1 (2.3)

משחק מספר 66: חימנסיה חוחוי – ריבר פלייט. ריבר לא חלמה על עונה כל כך סיוטית כמו שהיא נמצאת בה כעת כשהיא במקום האחד לפני אחרון אחרי שצברה ניצחון אחד בלבד בעשרה מחזורים. וזה לא שחימנסיה יותר טובה ממנה בהרבה, היא מקדימה את יריבתה רק בשני מקומות ובשתי נקודות. נראה שהמפגש הקרוב ביניהן יסתיים ללא הכרעה. ההימור: איקס (2.7)

משחק מספר 82: מכבי חיפה – מכבי תל אביב. הצהובים עדיין לא נכנסו לעונה הנוכחית, אך אין כמו משחק עונה מול מכבי חיפה כדי לעשות את הסוויץ'. מאור בוזגלו ואיליה יבוריאן לא ממש נתנו סיבות לכך שהביאו אותם, אך תתפלאו אך דווקא מול מכבי חיפה, מוליכת הטבלה במחזור האחרון, הם ייתנו משחק טוב שיכפה תיקו. ההימור: איקס (2.9)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully