וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 את מ.ס. אשדוד

האלופה, שנראתה רע מאוד מתחילת העונה, לא רק שניצחה את מ.ס. אשדוד 1:2 אלא גם הראתה כדורגל טוב שמזכיר מעט את היכולת מהשנה שעברה. ברק יצחקי הוביל עם צמד (22, 45) לניצחון השני העונה, שריקי רק צימק (57)

כמה קטלו את בית"ר ירושלים אחרי שני מחזורי הליגה האחרונים, בהם לא הצליחה הקבוצה לנצח את הפועל פתח תקווה ואת הפועל קרית שמונה. הערב (שבת) האלופה לא רק שניצחה את מ.ס. אשדוד 1:2 אלא גם הציגה כדורגל חיובי שסוף סוף מזכיר במשהו את בית"ר מלפני שנה ושנתיים שמראה דומיננטיות ושולטת בליגה. אז השליטה של בית"ר עדיין רחוקה בליגה היום, אבל הניצוצות שנראו באיצטדיון הי"א יכולים לתת לראובן עטר הרבה תקווה למרות כמות העבודה העצומה שמוטלת עליו.

ללא טברטקו קאלה, שלא עבר מבחן כשירות, וגם ללא שמעון גרשון, שלא פתח בהרכב וראה את המשחק מהיציע, בית"ר קיוותה לאסוף ניצחון שני מול האקס, יוסי מזרחי, שנראה שיתנשף השנה לא פחות מבשנים קודמות שלו. הקבוצה שלו לא נראתה חדה, ההגנה הייתה עייפה ולא מדויקת בסגירות ואיפשרה לבית"ר להגיע לשער כמעט בכל פעם שהיא רק רצתה. פעמיים במחצית הראשונה ברק יצחקי מצא את הרשת והשאיר למזרחי לא מעט מחשבות על איך לשפר את החוליה הבעייתית ביותר באשדוד בשנתיים האחרונות.

במחצית השנייה השליטה של בית"ר קצת פחתה, אך מספר הזדמנויות שלהם השאירו את הניצחון על אף שער מצמק של עידן שריקי. בית"ר, שתארח בשבוע הבא את הפועל תל אביב שניצחה היום, חייבת לקוות שאבירם ברוכיאן, שהיה הציר המרכזי הערב, ימשיך להיות דומיננטי, אך יותר מכך שהשחקנים שמשחקים סביבו יהיו ערניים ומדויקים. אחרת, סדרה של ניצחונות היא רק חלום רחוק.

מהלך המשחק

דקה 2 - אשדוד הגיעה להזדמנות הראשונה במשחק כשכדור חופשי של דוד רביבו הגיע לרוג'ריו דוס סנטוס, שבעט, אך הכדור יצא החוצה.

דקה 21 - אבירם ברוכיאן הפעלתן השתלט על כדור שקיבל ממיכאל זנדברג משמאל, השאיר את רחמים צ'קול לצידו ושיחרר בעיטה שהלכה החוצה.

דקה 22 - גול! שוב ברוכיאן השאיר את צ'קול מאחור באגף הימני והפעם שיחרר מסירה לעידן טל, שמצא את יצחקי. החלוץ עשה את הסיבוב הסיבוב, שלח בעיטה לא חזקה לפינה השמאלית וקבע 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 33 - איבוד כדור של תומר בן יוסף כמעט והביא לשוויון אחרי שדוד רביבו השתלט על הכדור, אך לא מיהר לבעוט והרחקה של בואטנג כמעט ומצאה את השער שלו.

דקה 36 - כדור חופשי של אשדוד עלה לעברו של עידן שריקי, שבעט מהאוויר, אך הכדור חלף מעל השער של אריאל הרוש.

דקה 45 - גול! ההגנה של אשדוד נשארה מאחור בזמן שמיכאל זנדברג העלה כדור מצד שמאל לאגף השני שם השתלט ברק יצחקי על הכדור ובעט חופשי פנימה, 0:2.

דקה 48 - דאריו פרננדז קיבל כדור מברק יצחקי, עשה את הסיבוב ובסופו של דבר השאיר לברוכיאן, ששיחרר בעיטה שהלכה החוצה.

דקה 54 - כדור חופשי של בית"ר הגיע לכריסטיאן אלברז ששיחרר נגיחה מעל ההגנה הבלתי נראית של אשדוד, אך הכדור הלך גבוה מידי.

דקה 56 - ברוך דגו מצא את דוד רביבו שהוציא מרגל שמאל בעיטה, שנהדפה על ידי הרוש הצעיר לקרן.

דקה 57 - גול! כדור הקרן שהוציא רביבו הביאה לנגיחה של שריקי שנותר חופשי. אשדוד חוזרת, 2:1.

דקה 63 - עידן טל קיבל כדור חכם מברוכיאן, עבר את גז'גוז' שטומולסקי, אך לא מיהר לבעוט וחיכה לרגל שמאל. בסופו של דבר הוא סיים את המהלך המצוין עם כדור בחוץ.

הרכב מ.ס. אשדוד: ג'זגוז' שמוטולסקי, ליאור ראובן (מאור זוהר 72), כריסטיאן גונזאלס, רוג'ריו דוס סנטוס, רחמים צ'קול, יוסי אופיר (אמיר לביא 52), קובי דג'אני, ברוך דגו (ניר נחום 62), דוד רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, כריסטיאן אלברז, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, אלירן דנין, דרק בואטנג, עידן טל, מיכאל זנדברג (עמית בן שושן 61), דאריו פרננדס, אבירם ברוכיאן (משה אוחיון 90), ברק יצחקי (עידן ורד 75).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully