וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין ניצחה 1:2 את קרית שמונה

הקבוצה של דוד השיגה ניצחון ראשון מול הצפוניים, שספגו הפסד שני רצוף. גנאים (28) ואנוסמבו (56) כבשו, אבידור איזן זמנית (35). צגאי הורחק

קבוצת בני סכנין השיגה הערב (שבת) ניצחון ליגה ראשון, 1:2 בקרית שמונה על עירוני המקומית במחזור השביעי של ליגת העל. הקבוצה של דוד משילה מעליה את התואר הלא מחמיא של ה'יחידה ללא ניצחון'.

לפני שנתיים שתי הקבוצות הללו נלחמו ראש בראש בליגה הלאומית על העלייה, כשלבסוף שתיהן עלו לליגת העל. אשתקד שתיהן עשו עונה חלומית. קרית שמונה סיימה שלישית, סכנין רביעית. בסיום העונה שתיהן נפרדו ממאמניהן, רן בן שמעון ואלישע לוי, שהלכו לקבוצות גדולות, וגם הסגלים שלהן נפגעו.

למשחק הערב הגיעה סכנין ממצב קשה הרבה יותר, כשהיא הייתה מדורגת במקום האחרון, כאמור, ללא ניצחון. קרית שמונה ספגה בשבוע שעבר הפסד שקטע לה את המומנטום. פרדי דוד הימר על כל הקופה. הוא ידע כי קרית שמונה משחקת עם שלישייה קדמית מאוד תוקפנית, וגם הוא העלה במערכו שלושה חלוצים. זה השתלם לו. אחרי שכבשה שני שערים בשישה משחקים, הבקיעה הפעם סכנין שניים במשחק אחד.

המשחק היה די שקול עם יתרון קטן לסכנין. המגן באסם גנאים העלה את סכנין ליתרון עם שער מזווית קשה בדקה ה-28. שבע דקות אחר כך, איזן יובל אבידור, תוצאה שנשמרה עד המחצית. 11 דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה, כבש מזואה אנסומבו את שער הניצחון של סכנין. שמונה דקות לסיום הורחק יחיאל צגאי, שרק נכנס כמחליף 22 דקות קודם לכן. חרף ההרחקה סכנין הצליחה לשמור על יתרונה. פרדי דוד יכול לשחרר אנחת רווחה עם הניצחון הראשון והעלייה למקום העשירי. קרית שמונה מאבדת גובה עם שני הפסדיה הרצופים.

מהלך המשחק

דקה 28 - גול! חאמד גנאים הזין את באסם גנאים בכדור מצוין. המגן השמאלי בעט טוב מאוד מזווית קשה וכבש לזכותה של בני סכנין. שחקני קרית שמונה טענו לחוסר ספורטיביות על השער שנכבש, לאחר שסכנין לא הרחיקה את הכדור.

דקה 35 - גול! יובל שבתאי הרים כדור טוב לכיוונו של יובל אבידור. חלוץ הקבוצה נגח היטב פנימה, קרית שמונה איזנה ל-1:1.

דקה 56 - גול! סכנין החזירה לעצמה את היתרון. אושרי גיטא שלח כדור למרכז, מזואה אנסומבו שלח רגל כדי להרשית. 1:2 לסכנין.

82 - אדום! יחיאל צגאי, שרק נכנס למשחק בדקה ה-60, ספג כרטיס צהוב שני והותיר את חבריו להילחם לבד על היתרון.

דקה 90+2 - יניב לביא היה קרוב מאוד להשוות, אבל הכדור שהוא נגח חמק ליד הקורה של מאיר כהן.

הרכב עירוני קרית שמונה: דני עמוס, רן קוז'וק, יניב לביא, סלאח חסארמה, חייר סספדס, עבאס סואן (שלמה אביסטריס, 69), יעוזה אבובקרי, יובל שבתאי (אוהד אלגרבלי, 81), עומר פרץ (עמיר נוסבאום, 59), יובל אבידור, עדן בן בסט.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמן (איתן עזריה, 71), יא יא פטי, טל חן, בסאם גנאים, מזואה אנסומבו, עלא אבו סלאח, חאמד גנאים, אושרי גיטא (חאלד חלאילה, 85), רוברטאס פושקוס (יחיאל צגאי, 60), אובודו אוקצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully