וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ניצחה 0:2 את בני יהודה

הפועל תל אביב שלטה בדרבי הקטן והגיעה להזדמנויות מול בני יהודה, אך החמיצה עד אשר הגיע יבואה וכבש צמד (78, 90) כדי לנצח 0:2

מה אנחנו מצפים מכדורגל? שיהיה טוב ושיהיו שערים. לעומת זאת, מכדורגל ישראלי מזמן ויתרנו על כך שיהיה טוב, אנחנו רק רוצים שיהיו שערים. בסיומו של הדרבי התל אביבי הקטן קיבלנו צמד שערים, כשהפועל תל אביב גברה 0:2 על בני יהודה במחזור השביעי של ליגת העל.

אלי גוטמן שפך חמתו אחרי ההפסד למ.ס אשדוד לפני שני מחזורים. אותו משחק נראה כקו פרשת המים עבור המאמן הקשוח. אבל אותם מילים לא גובו במספיק מעשים. הפועל סיימה בשבוע שעבר בתיקו 0:0 נגד מכבי נתניה. הערב הקבוצה האדומה נראתה בדקות רבות עקרה וחסרת מעוף. המתקפה מהאגפים של הפועל לא עבדה. עמרי קנדה (סביר) ודמיטאר טלקיסקי (מזעזע) מימין, יגאל אנטבי (לא רע) וגילי ורמוט (אנמי) משמאל ניסו פעם אחר פעם, אבל האדומים התנהלו באיטיות כבדה ומרגיזה. גם משני מצבים בטוחים הצליח ורמוט להחטיא בשלומיאליות במחצית הראשונה.

במחצית השנייה זרק גוטמן למערכה את מה שנותר לו על הספסל, ביניהם את עידן סרור ומהראן לאלה. הפועל התעוררה והתחילה דווקא לשחק דרך האמצע. כך גם הגיע השער הראשון, אחרי מבצע משולב בין ביברס נאתכו ומהראן לאלה שנכנס כמחליף. בסיומו של אותו מהלך נגח סמואל יבואה את שער הניצחון (78). בדקת הסיום יבואה פרץ לבד מול איינוגבה וכבש את השני.

הפועל משיגה ניצחון שני בליגה, ומבחינת האוהדים שלה הוא די מתוק, כשהוא בא על חשבונו של מאמנה הקודם של הקבוצה, גיא לוזון. בני יהודה השיגה ניצחון ליגה ראשון במחזור הקודם, אבל המאמן הפצוע לא הצליח לייצר את ההמשכיות אצל הקבוצה שלו. נדמה כי בני יהודה תמשיך להיאבק חזק כנגד הירידה.

מהלך המשחק

דקה 7 - יבואה היתל בשחקני בני יהודה ועשה מבצע אישי נהדר, הוא השאיר את הכדור לוורמוט, אבל האחרון בעט משמונה מטרים היישר לידיו של איינוגבה שהדף. החמצה מזעזעת.

דקה 18 - אנטבי הכניס כדור מצוין לוורמוט, שוב קשר הפועל הגיע למצב קורץ ביותר, אבל עוד הפעם החמיץ בצורה נוראית, אחרי שמרטינוביץ' שלח רגל ברגע האחרון ומנע שער בטוח. הכדור רק פגע בקורה.

דקה 23 - קובאצ'ביץ' שיחרר בעיטה חזקה מכ-25 שחמקה לא רחוק משערו של אניימה.

דקה 39 - לירוי צעירי הצליח להגיע לכדור רוחב מאגף שמאל, אבל הכדור חמק ליד הקורה של אניימה ויצא לקרן.

דקה 52 - הזדמנות מצוינת לבני יהודה לעלות ליתרון, שנהדפה על ידי אנייימה. אלירן עטר הרים מימין, הכדור הגיע אחרי בלגאן ברחבה לראדי, שבעט לא מספיק מדויק וחזק. עוד הזדמנות שהלכה לאיבוד.

דקה 72 - נאתכו בעט כדור יפה באלגנטיות לכיוון החיבורים של איינוגבה, אבל הכדור חמק כמטר מהקורה.

דקה 78 - גול! נאתכו הכניס כדור מצוין ללאלה, שבעט חזק. איינוגבה הדף מצוין לקורה, על הריבאונד התסער יבואה שמלושה מטרים ולבד נגח פנימה בקלילות. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 90 - גול! בני יהודה כולה עלתה להתקפה, מהראן לאלה הרחיק את הכדור שהגיע ליבואה. החלוץ פרץ לבדו לאורך כ-30 מטרים והגיע לבד מול איינוגבה, מולו הוא שלח בקלילות לפינה ופנימה. 0:2 להפועל תל אביב.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, אביחי ידין (שי אבוטבול, 67), ביברס נאתכו, דמיטאר טלקיסקי (עידן סרור, 58), גילי ורמוט, ערן זהבי (מהראן לאלה, 54), סמואל יבואה.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, הרוויה קובצ'ביץ', קובי מויאל, לירוי צעירי, מאהרן ראדי (אסי בלדוט, 54), תומר חמד, אלירן עטר (מוחמד חטארי, 69)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully