וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה 1:2 את הכח עמידר רמת גן

סגנית האלופה החליפה תלבושת במחצית והשיגה ניצחון שהעלה אותה לפסגה. אומברטו (54) וגזל (88 בפנדל) כבשו לנתניה, לוי צימק

אם מכבי נתניה באמת חולמת על אליפות העונה, כדאי לה להתחיל ולנסות לעשות קצת יותר את הפעולה שעשו במחצית השנייה - שמביאה ניצחונות ולשמה באים האוהדים לראות כדורגל - לשים כדור ברשת. לותר מתיאוס יכול להיות מרוצה מקצב צבירת הנקודות של קבוצתו, אבל הערב (שבת) בניצחון 1:2 על הכח עמידר רמת גן, ראינו נתניה אנמית במחצית הראשונה ובניגוד למשחקים קודמים, גם עם לא מעט שגיאות בהגנה.

למזלם של הנתנייתים, מולם עמדה הכח הנאיבית, שמאמנה דודו דהאן עד עכשיו לא מבין איך החלוץ איב ג'ידה בעט לקורה מול שער חשוף בדקה ה-45. במחצית השנייה, אחרי ששתי הקבוצות החליפו תלבושות ואיפשרו גם לצופי הטלויזיה לחזות בבהירות במשחק, הגיע השער של דניאל אומברטו הברזילאי בדקה ה-54 - שער שרוברט באדג'י יכל למנוע. בכלל, לדודו דהאן רצוי לנסות ולהמר על ניל אברבנל, שלבטח לא יפגע בקבוצה ברמות שעושה זאת באדג'י.

במחצית השנייה ראינו נתניה התקפית יותר, בעיקר אחרי שער היתרון והעלייה המאסיבית של שחקני הכח קדימה. נתניה, בעזרתו האדיבה של באדג'י, הגיעה למספר הזדמנויות וגם השיגה פנדל שעזר לה להכריע את המשחק סופית. אחרי שהמחליף רביד גזל דייק מהנקודה בדקה ה-88, הגיע מחליף מצד שני, גל לוי, שהצליח לכבוש שער מוזר ומקרי, אך זה היה כבר מאוחר מדי. מתיאוס ונתניה כובשים שוב את הפסגה, לפחות עד שמכבי חיפה תשלים את משחקה מול מכבי תל אביב. הכח נשארת במקום ה-11, המוליך למבחנים בסוף העונה.

מהלך המשחק

דקה 17: עידן וייצמן, שהוסט לעמדת המגן הימני, ירה כדור מרחוק ששטראובר הדף יפה.

דקה 45: טעות קשה של הגנת נתניה והשוער שטראובר השאירה את איב ג'ידה לבד מול שער חשוף, אבל איכשהו שחקן הכח הצליח לבעוט מ-11 מטרים לקורה.

דקה 54: גול! כדור חופשי של נתניה הגיע לראש של דניאל אומברטו, שנגח נפלא פנימה את שערו הראשון העונה. 0:1 לנתניה

דקה 74: כדור רוחב של דדי בן דיין חלף על פי השער, אך איתן טיבי הגיע ראשון והרחיק.

דקה 82: שטראובר הודף בקושי בעיטה של טוקורה מחוץ לרחבה. במהלך של הריבאונד הכח כובשת, אך הקוון מרים בצדק דגל לנבדל.

דקה 88: גול! השוער רוברט באדג'י יצא בחוסר אחריות והכשיל את טל מעבי על קצה הרחבה. השופט שי שטרית הצביע על הנקודה והמחליף גזל דייק. 0:2 לנתניה

דקה 90: גול! בעיטה של גל לוי פוגעת בשטראובר, עולה באוויר ונוחתת איכשהו ברשת. 1:2 לנתניה

הרכב הכח עמידר רמת גן: רוברט באדג'י, עידן וייצמן, אביב חדד, איתן טיבי, בני חדד, קאן ג'אמה (ברק בדש, 60), דידי אונגר, מייקל טוקורה, איב ג'ידה (גל לוי, 46), עומר רפס, קרלוס סבליוס (חיים פונטרמולי, 46).

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, אוראל דגני (רביד גזל, 68), זאב חיימוביץ', לואיס מרין, דדי בן דיין, ביוואן פרנסמן, אלמוג כהן, דניאל אומברטו, קלמי סבן, שלו מנשה (טל מעבי, 83), אלנתן סלמי (איתי שכטר, 65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully