וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם איזיאה תומאס ניסה להתאבד?

לפי דיווחים בארה"ב, נשיאה ומאמנה לשעבר של הניו יורק ניקס פונה לבית חולים אחרי שנטל 10 כדורי שינה. תומאס עצמו מכחיש

האם איזיאה תומאס ניסה להתאבד? התקשורת בארצות הברית דיווחה אתמול על אדם בן 47, שפונה מביתו של תומאס בניו יורק לבית החולים, בעקבות מנת יתר של כדורי שינה. המשטרה לא פירסמה את שמו של האיש, אלא רק את גילו - 47, גילו של איזיאה תומאס. העיתונים המובילים "ניו יורק פוסט" ו"ניו יורק טיימס" הסתמכו על מקורות אנונימיים, ודיווחו שאכן מדובר בנשיאה ומאמנה לשעבר של הניו יורק ניקס. ב"פוקס ספורט" ציינו כי תומאס עצמו טען כי בתו בת ה-17 היא זו שאושפזה בבית החולים, אלא שהמשטרה המקומית דחתה כאמור את הטענה הזאת. בשיחה עם כתב ה"ניו יורק פוסט" אמר תומאס, שעדיין התייחס לבתו: "זה לא היה שימוש יתר. הבת שלי לא בתקופה טובה כרגע, למעשה כולנו".

מפקד המשטרה במחוז שבו גר תומאס אמר: "אני מבין שהוא טוען כי מדובר בבת שלו, אבל הוא משקר. אנחנו יודעים להבדיל בין גבר שחור בן 47 לילדה בת 17". השוטר דייויד הול התייחס גם לפרטי המקרה: "אנחנו רואים את זה כשימוש מוטעה בכדורי שינה במרשם. הוא היה מחוסר הכרה, אבל הצליח לנשום בכוחות עצמו. אני לא אאשר או אכחיש אם אכן מדובר באיזיאה תומאס".

התקשורת בארצות הברית דיווחה אתמול (שישי) על אמבולנס שהגיע לביתו של איזיאה תומאס על מנת לפנות מהבית אדם שנטל עשרה כדורי שינה והתעלף. ג'ושוע, בנו בן ה-20 של תומאס, הרגיע אף הוא את העיתונאים ואמר: "אבא בסדר, הדיווחים על כדורי השינה לא נכונים. הוא אף פעם לא לוקח כדורי שינה, ולמעשה הוא לא לוקח שום דבר לא אורגני". ג'ושוע סיפר כי אחותו בת ה-18, לורן, הייתה חולה לאחרונה. "הוא נראה מוטרד בגללה, והוא פשוט היה צריך לשתות משהו ולהירגע, הכל בסדר".

תומאס בן ה-47 נבחר להיכל התהילה של הכדורסל אחרי קריירה מפוארת במהלכה זכה בשתי אליפויות NBA עם דטרויט פיסטונס, והוא נחשב לאחד הרכזים הטובים בהיסטוריה של המשחק. לאחר פרישתו שימש כבעלים של ליגת ה-CBA, ולאחר מכן כמאמן אינדיאנה פייסרס. ב-2003 התמנה לנשיא הניו יורק ניקס, ואחרי שלוש שנים של כישלונות מחפירים הוא מונה בעצמו למאמן הקבוצה, ונכשל גם בתפקיד הזה.

בסיום העונה שעברה הוא פוטר על ידי הניקס וזכה לתפקיד לא ברור בהנהלת הקבוצה, בו הוא מחזיק עד היום. לפני כשנתיים הגישה אחת מעובדות המדיסון סקוור גארדן תביעה על הטרדה מינית נגד תומאס, בסך 11.6 מיליון דולר, בה טענה ליחס משפיל לו זכתה מצידו.

הנהלת הניו יורק ניקס מסרה בתגובה למקרה: "איזיאה תומאס דיבר איתנו והוא בסדר. הוא מתמודד עם עניין משפחתי, ואנחנו לא מתכוונים להרחיב בנושא. הוא ביקש שנתחשב בפרטיות שלו, וזה מה שנעשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully