וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: האל סיטי ממשיכה להדהים

הניצחון הקליל 0:3 על ווסט ברומיץ' הצמיד אותה לראש הטבלה. מנצ'סטר יונייטד אכזבה וסיימה ב-1:1 עם אברטון. סנדרלנד-ניוקאסל 1:2

המשחק הגדול של המחזור התשיעי בפרמיירליג ייערך רק ביום ראשון, אז יתעמתו חזיתית שתי המובילות, צ'לסי וליברפול, ועד אז נקבל היום (שבת) ארבעה משחקים בלבד.

המשחק המרכזי של השבת כבר הסתיים בגודיסון פארק שבליברפול, כאשר אברטון ומנצ'סטר יונייטד נפרדו בתיקו 1:1. בדרבי הצפון חגגה סנדרלנד עם 1:2 על חשבון שכנתה המתפוררת ניוקאסל, אותה לא ניצחה בבית מאז 1980. האל סיטי הקטנה ממשיכה להדהים את מולדת הכדורגל, הפעם עם ניצחון 0:3 על ווסט ברומיץ', והיצמדות מרשימה לצמרת הטבלה. בלקבורן חילצה תיקו 1:1 ביתי ממידלסבורו, בזכות שער נגיחה של אפונסו אלבש בדקה ה-90.

אברטון - מנצ'סטר יונייטד 1:1

בחודש שחלף מאז התיקו של היונייטד בסטמפורד ברידג' השדים האדומים נכנסו למומנטום עצבני, עם חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ויחס שערים של 0:14, שעזר לאלופת אירופה לטפס עד למקום החמישי בטבלה למרות שהיא עדיין מחזיקה במשחק חסר. לאור העובדה שצ'לסי פוגשת את ליברפול ביום ראשון, זה היה ברור שהשדים האדומים חייבים להמשיך במומנטום כדי להתמקם סופסוף במקום הטבעי. בפועל, החבורה של פרגוסון צריכה להודות על הנקודה שהיא אספה בגודיסון פארק, שם פגשה את אברטון המרשימה במשחק שהסתיים ב-1:1.

ווין רוני חזר למקום שבו הוא גדל, ואפילו הצליח לעצבן את האוהדים המקומיים כשנישק בהפגנתיות את סמל היונייטד על החולצה שלו. אבל למרות הכושר המצויין בו הוא נמצא בזמן האחרון, זה היה בערך השואו היחידי של רוני במשחק הזה. הקבוצה שלו דווקא עלתה ראשונה ליתרון, זה קרה בדקה ה-22. ריאן גיגס קיבל כדור במרחק של כ-20 מטרים מהשער, וזיהה את דארן פלטשר בתנועה נהדרת לתוך הרחבה. מכאן נותר לו רק לפרגן בבישול של אמן לתוך הרחבה, ולצפות בקשר הסקוטי כובש מקרוב.

במחצית השניה, השליטה עברה לחלוטין לכחולים של דייויד מויס, שתפקו פעם אחר פעם את השער של אדווין ואן דר סאר ונהנו מטעויות של הגנת היונייטד. בדקה ה-63 הגיע שער השיוויון, כאשר פיל נוויל אסף מסירה מהקרן בצד שמאל והמשיך בכדור רוחב מדוייק למרכז הרחבה, שם היה זה מרוואן פלאיני הבלגי, שהתעופף מעל כולם ונגח פנימה. דקה לאחר מכן, ריו פרדיננד איבד כדור ליד השער שלו, וראה את אייגביני יעקובו כמעט וכובש את השני, אלא שהבעיטה של הניגרי עברה דרך גופו של ואן דר סאר, היישר לקורה והחוצה.

סנדרלנד - ניוקאסל 1:2

הקרקס הנודד של ניוקאסל הגיע לאצטדיון האור לדרבי אותו אסור היה להם להפסיד, בטח אחרי שהאוהדים ראו את קבוצתם הופכת בחודשיים האחרונים לבדיחה של הליגה וצוללת לתחתית הטבלה. מולם עמדו החתולים השחורים של רוי קין, שגם הם לא הבריקו לאחרונה, עם שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון.

סנדרלנד פתחה טוב יותר ושיתוף פעולה צרפתי בין סטיד מלבראנק לג'יבריל סיסה הוביל לשער שלישי של החלוץ העונה בדקה ה-20. עשר דקות מאוחר יותר הגיע השיוויון של המגפייז, כשהגבהה של ג'רמי מצאה את שולה אמאובי שנגח לרשת, אבל זה היה היום בו סנדרלנד סוף סוף שוברת את הנאחס. בדקה ה-75 נפסק כדור חופשי לזכות סנדרלנד, וקירן ריצ'רדסון שלח אותו באומנות לרשת של שיי גיבן. רוי קין הבטיח וקיים: ניצחון ביתי ראשון לסנדרלנד על ניוקאסל מאז 1980. ניוקאסל נשארת במקום הלפני אחרון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ווסט ברומיץ' - האל סיטי 3:0

אז מה כבר נותר להגיד על העולה החדשה, הפתעת העונה עד כה בכדורגל האנגלי? כל מחזור נדמה כאילו סיפור הסינדרלה ייגמר, כל מחזור הוא ממשיך. כך היה המקרה גם הערב, כשהאל יצאה לווסט ברומיץ', גם היא פתחה את העונה לא רע בכלל.

אחרי מחצית מאופסת, העלה קאמיל זיאטה הבלם את האורחים ל-0:1, ובדקה ה-62 הפכיל את התוצאה ג'ובאני הנהדר, בשערו הרביעי העונה. את תוצאת המשחק חתם מרלון קינג בדקה ה-66, 0:3 נפלא לעולה החדשה. זהו נצחונה הרביעי של האל מתוך חמישה משחקי חוץ העונה, ובמחזור הבא היא תארח את צ'לסי, למשחק בין שתי קבוצות צמרת. בעקבות הניצחון, נצמדת האל לראש הטבלה, עם 20 נקודות מדהימות - ממש כמו צ'לסי וליברפול, שמקדימות אותה רק בהפרש שערים.

משחק נוסף:
בלקבורן - מידלסבורו 1:1
לבלקבורן: בני מקארתי (90). למידלסבורו: אפונסו אלבש (74).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully