וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון: סודרלינג הפתיע את רודיק

השבדי שיפגוש את נבחרת הדייויס של ישראל הדיח את האמריקאי ברבע הגמר. ניצחון קל לפדרר בבאזל, איבנוביץ' גברה על פנטה בלינץ

טורניר ליון (סך פרסים של 713 אלף יורו) סיפק את ההפתעה הגדולה של היום (שישי) ברחבי אירופה, עם הדחתו של אנדי רודיק. האמריקאי, שדורג ראשון בטורניר, הפסיד כבר ברבע הגמר לרובין סודרלינג השבדי 6:7, 6:7. סודרלינג, המדורג 27 בעולם, נעזר ב-20 אייסים כדי לעלות למאזן של 0:2 מול רודיק ולזכות במקום בחצי הגמר. הניצחון הנאה שלו בטורניר בו זכה ב-2004 הוא גם סימן רע לנבחרת הדייויס של ישראל, שתתארח בשבדיה בפברואר בסיבוב הראשון של הבית העליון בגביע דייויס.

בחצי הגמר יפגוש סודרלינג את הצרפתי ז'יל סימון (4 בטורניר), שהמשיך בכושרו הנהדר עם ניצחון 3:6, 5:7 על בן ארצו המפתיע ג'וזלין אואנה. מקומי נוסף, ג'ו ווילפריד צונגה (3 בטורניר), גבר ברבע הגמר על הספרדי הוותיק חואן קרלוס פררו 6:7, 1:6, והוא יפגוש את בן ארצו ג'וליאן בנטו, שניצח את סטיב דארסי הבלגי 3:6, 2:6.

אמריקאי אחר שנותר מאוכזב בסיום היום הוא ג'יימס בלייק, שהודח ברבע הגמר בטורניר באזל (סך פרסים של 831 אלף יורו). בלייק, שדורג רביעי בטורניר, נכנע לספרדי פליסיאנו לופז 6:4, 7:6. יריבו הבא של לופז יהיה לא אחר מאשר הגיבור המקומי רוג'ר פדרר, שהתקשה בשלבים המוקדמים של הטורניר אבל צלח בקלות את רבע הגמר עם 2:6, 3:6 חלק מול סימונה בוללי האיטלקי.

בחצי הגמר השני יתקיים דרבי ארגנטינאי בין דויד נלבנדיאן, שגבר על בנג'ימן בקר 6:7, 4:6, לחואן מרטין דל פוטרו, שניצח את איגור אנדרייב 4:6, 5:7. שני שחקני נבחרת הדייויס של ארגנטינה, שתפגוש את ספרד בגמר בחודש הבא, נפגשו רק בשבוע שעבר בשמינית הגמר במדריד, אז ניצח דל פוטרו בדרך להפסד לפדרר בסיבוב הבא.

בטורניר סנט פטרסבורג ברוסיה (סך פרסים של מיליון דולר) העפיל אנדי מארי לחצי הגמר אחרי קרב עיקש מול ינקו טיפסרביץ' שהסתיים ב-6:7, 5:7 לסקוטי. מארי, אלוף הטורניר מהשנה שעברה, ינסה להמשיך בדרכו לעוד תואר אחרי שזכה במאסטרס במדריד בתחילת השבוע בחצי הגמר מול הספרדי פרננדו ורדסקו, שגבר על ריינר שוטלר הגרמני 5:7, 2:6. בחצי הגמר השני ייפגשו הרומני ויקטור האנסקו והקזחי אנדריי גולובב.

איבנוביץ' מתחילה להרים את הראש

אצל הנשים, רשמה אנה איבנוביץ' ניצחון חשוב בטורניר לינץ (סך פרסים של 600 אלף דולר) שאולי יוציא אותה סוף סוף מהמשבר הקשה בו היא נמצאת בחודשים האחרונים. איבנוביץ' פגשה ברבע הגמר את האיטלקיה פלאביה פנטה, הנמצאת בכושר מעולה, וגברה עליה 4:6, 4:6.

בחצי הגמר תחכה לה הפולניה המצוינת אגניישקה ראדוונסקה, שניצחה בקלות את נדיה פטרובה 3:6, 2:6. גם ורה זבונרבה עלתה לחצי הגמר עם ניצחון 5:7, 1:6 על אליז קורנה הצרפתיה, בדרך למפגש עם עוד צרפתיה בדמותה של מרין ברטולי שגברה על אלונה בונדרנקו 3:6, 7:5, 1:6.

בטורניר לוקסמבורג (סך פרסים של 225 אלף דולר) רשמה אלנה דמנטייבה ניצחון מוחץ 4:6, 0:6 על אמלי מורזמו המידרדרת ועלתה לחצי הגמר, שם תפגוש את הרומניה סורנה קירסטאה שנפנפה שחקנית מידרדרת אחרת, דניאלה האנטוחובה, עם ניצחון 6:7, 2:6.

קרוליין ווז'ניאקי, הכוכבת הדנית העולה, ניצחה ברבע הגמר את אנבל מדינה גרינגס הספרדיה 1:6, 6:7 וזכתה במפגש עם הסינית נה לי, שניצחה את איבטה בנסובה הצ'כית 4:6, 6:4, 2:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully