וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת ווינר: ירושלים מגיעה לאשקלון

24.10.2008 / 19:20

ליגת העל בכדורסל תיפתח באופן רשמי במפגש בין אשקלון למחזיקת הגביע, שתנסה לשבור את המנחוס מהעונה שעברה (20:00, 5+ לייב)

אחרי אין ספור משחקי אימון וטורניר הכנה, תיפתח ליגת העל בכדורסל באופן רשמי מחר (שבת) באשקלון, במשחק בו תפגוש הקבוצה המקומית את הפועל ירושלים (20:00, שידור ישיר ב5+ לייב). המשחק הקרוב מעורר ציפייה משני הצדדים שכן שתי הקבוצות רואות את עצמן ככאלה שישתלבו בפלייאוף העליון ויכולות להגיע לפיינל פור. בשלושת המפגשים בין הקבוצות בעונה שעברה ניצחה אשקלון, ולמעשה הפעם האחרונה שירושלים ניצחה באשקלון הייתה בעונת 2006/7 באותו משחק מדהים בסיבוב השלישי שנמרח על פני שש הארכות והסתיים בתוצאה 146:151 לטובת ירושלים.

אשקלון תחסר לקראת המשחק מחר את ראשון טרנר, הפורוורד הותיק שלה, שסובל מפציעה מאז טורניר ההכנה בניקוסיה וצפוי לחזור לפעילות לקראת המחזור השני בנהריה. שחקן נוסף פצוע הוא אבי בן שימול, אך הוא צפוי לשחק מול ירושלים. טרה קלי שיערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה, נראה בכושר טוב באימוני הקבוצה. "ירושלים עם הסגל שלה תהיה פייבוריטית מחר", אמר עדי אזולאי מאמן אשקלון בשיחה לקראת המשחק, "אנחנו משחקים בבית ואין ספק שאנחנו רוצים לנצח כל קבוצה. ברור לנו שירושלים קבוצה טובה עם סגל עמוק והם עמוקים ומגוונים, וזה לא עניין של מה בכך לנצח אותם, אבל אנחנו רוצים לנצח אותם לעיני הקהל שלנו".

במסיבת העיתונאים של ירושלים לקראת פתיחת העונה אמר המאמן גיא גודס כי קבוצתו מגיעה מוכנה למשחק מול אשקלון, אך אין ספק שגודס היה רוצה את אדם הלסקה הפצוע בסגל, או כל שחקן מחליף אחר. בהעדרו יצטרך ראשון קלארק להצדיק את ההזדמנות שניתנת לו בירושלים, לאחר שעד כה לא הציג יכולת גבוהה. ליובל נעימי תהיה זו הופעת בכורה רשמית במדי ירושלים, ועוד אל מול הקהל שדירבן אותו בשנה שעברה להצלחות. בירושלים יודעים כי סוד ההצלחה שלהם יהיה במשחק הפנים בו עומאר סניד וטרוויס ווטסון, שלא חש בטוב באימונים האחרונים, יצטרכו לשלוט. מורן רוט, שנעדר מגמר גביע ווינר עקב מתיחה במפשעה, יהיה כשיר למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully