וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינו: "חיפשתי שחקנים עם אופי, לא רק שחקני כדורסל"

24.10.2008 / 18:33

יעקב ג'ינו מרוצה מהסגל שלו בנהריה: "נעשה הכל כדי להתמודד עם הקבוצות בטופ". לימונד: "יש פה קבוצה גדולה של אנשים, אשמח להנהיג"

עירוני נהריה קיימה היום (שישי) מסיבת עיתונאים חגיגית לקראת פתיחת העונה ביום ראשון הקרוב. בנהריה, שתפגוש במחזור הראשון את גבעת שמואל באור יהודה, הצהירו כי המטרה הברורה שלהם העונה היא העפלה לפיינל פור. במשחקי ההכנה עד כה הציגה הקבוצה יכולת טובה והגיעה עד לגמר גביע ווינר, אך פציעתו של מושון יעקוסי, הגבוה הישראלי הבכיר שייעדר כחצי שנה, העיבה על האווירה האופטימית בצפון.

המאמן יעקב ג'ינו, שהחליף בתפקיד את רוני בוסני שהצעיד את הקבוצה לסיום עונה מצוין אשתקד שהסתיים במקום בפיינל פור, אמר: "נהריה זה מקום עם איכות גדולה מאוד. העשייה והאנשים כאן הם ברמה הגבוהה ביותר. מהרגע שבניתי את הקבוצה חיפשתי אנשים עם אופי, ולא רק שחקני כדורסל. נעשה הכל כדי להתמודד עם הקבוצות בטופ, וכדי להגיע אל הפיינל פור".

ג'ינו התייחס גם לפציעה של יעקוסי: "מאד עצוב לראות שחקן במצב כזה, אבל זו הזדמנות מצוינת לדניאל גור אריה ולערן סעודאי להוכיח את עצמם עם ההזדמנויות שיקבלו. נמשיך לסרוק את השוק כדי למצוא שחקן שישלים את הסגל".

רביב לימונד, שחזר למועדון אחרי שנה בלה מאן הצרפתית, ומונה לתפקיד הקפטן, אמר: "כיף לחזור לנהריה. זו גאווה גדולה להיות שייך למקום הזה. יש פה קבוצה גדולה של שחקנים. אני אשמח להנהיג, ואשמח לעשות הכל למען הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully