וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: הצמרת בורחת

אשקלון שמרה על המקום הראשון עם 1:3 על אום אל פאחם, בית"ר שמשון-טירת הכרמל 0:4. עירוני ראשל"צ התאוששה מול נס ציונה

המחזור השביעי בליגה הארצית נפתח אתמול (שישי) עם ניצחונות של ארבע המוליכות שהגדילו את הפער משאר הליגה. הפועל אשקלון נותרה במקום הראשון עם 1:3 על הפועל אום אל פאחם, בית"ר שמשון תל אביב שמרה על מרחק של שתי נקודות ממנה עם 0:4 ביתי על עירוני טירת הכרמל. הפועל נצרת עילית חזרה מכפר קנא עם 0:1 קטן, ועירוני בת ים ניצחה את הפועל מרמורק 1:2 ועלתה למקום הרביעי על חשבונה.

הפועל אשקלון - הפועל אום אל פאחם 1:3

שחקניו של שייע פייגנבוים השיגו עוד ניצחון חשוב שעזר להם לשמור על הבכורה בטבלה, כשאחרי מחצית ראשונה נטולת שערים הגיע השער הראשון של איסידורו ניאון בדקה ה-61. בריאן מן העלה את המקומיים ל-0:2 שלוש דקות לאחר מכן, וניאון סגר עניין עם השני שלו בדקה ה-74. אסף פחימה רק צימק לאום אל פאחם בדקה ה-77.

בית"ר שמשון תל אביב - עירוני טירת הכרמל 0:4

גם בית"ר שמשון נראית חזק בתמונת המאבק על העלייה, עם עוד ניצחון משכנע. אבי טדסה פתח את החגיגה בדקה ה-28, ואורן רותם קבע 0:2 שלוש דקות להפסקה. גם הרחקתו של מור שקד בדקה ה-60 לא עצרה את הקבוצה הביתית, וצמד של בן פישמן בדקות 81 ו-90 חתם את התוצאה.


עירוני ראשון לציון - סקציה נס ציונה 0:3

ניצחון רביעי העונה לראשון, שנצמדה לדבוקה השניה בצמרת הליגה. ניסים אסייאג כבש את הראשון למארחים כבר בדקה השניה. רן פוליקר הוסיף צמד בדקות 85 ו-88.


מכבי כפר קנא - הפועל נצרת עילית 1:0
לנצרת עילית: דודי אלישע 7.

עירוני בת ים - הפועל מרמורק 1:2
לבת ים: מתי אברהם 2, איציק בן סלומון 58. למרמורק: תומר בן חיים 28.

הפועל בני ג'דידה - הפועל בני טמרה 2:0
לטמרה: אחמד דיאב 23, 81

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully