וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ניצחון על פליקס והזאבים

באיירן מינכן, ללא טוני ולהאם, פיגרה 2:0 נגד וולפסבורג של מגאת, אך בסופו של דבר ניצחה 2:4. תיקו לשאלקה וברמן, ניצחון למנשנגלדבאך

המחזור התשיעי של הבונדסליגה ממשיך לנפק לנו חגיגות ודרמות, כשהמרכזית שבהן הייתה באליאנץ ארינה, שם קיוותה באיירן מינכן להצמיד לעצמה ניצחון שני רצוף נגד וולפסבורג ופליקס מגאת. אחרי פיגור של 2:0 שחקניו של יורגן קלינסמן התעשתו והשלימו ניצחון חשוב 2:4 שהעלה אותם למקום הרביעי.

כבר אתמול (שישי) נפתח המחזור התשיעי עם דרבי של צפון הריין בו גברה לברקוזן 0:2 על קלן ועלתה למקום הראשון. שאלקה הייתה הרבה יותר טובה מארמיניה בילפלד אך סיימה ב-0:0 בבית, ורדר ברמן הדועכת שוב לא ניצחה וסיימה ב-1:1 מול האנובר. מינשנגלדבאך השיגה ניצחון שני העונה, 0:1 על קרלסרוהה.

באיירן מינכן - וולפסבורג 2:4

אחרי מספר שבועות קשים בזירה המקומית, השיגה באיירן ניצחון ליגה מול קרלסרוהה בשבוע שעבר וקיבלה זריקת עידוד מניצחון על פליקס מגאת ושחקניו, שדווקא היו טובים יותר במחצית הראשונה. וולפסבורג עקצה את האלופה בדקה ה-31 כשגראפית ניצל פנדל לקבוצתו אחרי הכשלה שביצע מרטין דמיקליס ברחבה. הזאבים המשיכו ללחוץ והכפילו שתי דקות לאחר מכן את התוצאה כשאדין דזקו נגח ממרכז הרחבה אחרי מסירה של מאקוטו הסבה.

באיירן ההמומה, שעלתה לשחק ללא לוקה טוני, שנפצע בצלעות ועשוי להחמיץ את שלושת משחקי הליגה הקרובים, ובלי פיליפ להאם, שפצוע גם הוא, הצליחה לרדת להפסקה עם שער אחד שכבש פרנק ריברי מחוץ לרחבה אחרי מסירה של בסטיאן שווינשטייגר. מכאן הגיע הבליץ של באיירן באלינאץ ארנה שהסתיים עם שני שערים נוספים ברשת של וולפסבורג כשמארק ואן בומל נגח את השוויון (54), טים בורובסקי כבש את שער היתרון (63) ושווינשטייגר כבש את שער הניצחון (80).

שאלקה - ארמיניה בילפלד 0:0

הקבוצה מגלזנקירשן השיגה נקודה לא רעה בחוץ מול המבורג, אבל ניסתה להיצמד לחלק העליון של הטבלה באמצעות ניצחון על יריבה חלשה ממנה בהרבה. זה לא ממש הצליח, אולי בגלל העייפות מהניצחון בגביע אופ"א על פ.ס.ז' (1:3). למרות ששאלקה שלטה במשחק (75 אחוז החזקה בכדור) ועל אף הרחקה של יונאס קאמפר מבילפלד, שאלקה לא מצאה את הרשת וסיימה בתיקו חמישי העונה.

האנובר - ורדר ברמן 1:1

האורחים גילו הכל מלבד יציבות העונה ובמחזור האחרון הם נפלו למקום העשירי הלא מוכר להם. ואם הם קיוו להתחיל בסדרת ניצחונות מול קבוצה נוחה כמו האנובר, בברמן גילו שזה לא יהיה פשוט. בעיקר מכיוון שכבר אחרי תשע דקות המארחים כבשו ראשונים כשכריסטיאן שולץ נגח כתוצאה מכדור קרן. למרות זאת, ברמן לא נבהלה ועד המחצית היא הצליחה להשוות כשארבע דקות להפסקה הוגו אלמיידה קיבל כדור מיוריצה ורנייש ובעט פנימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מנשנגלדבאך - קרלסרוהה 0:1

גלדבאך עצרה מעט את המפולת שפקדה אותה בשבוע שעבר עם 2:2 מול בוכום ויום לאחר מכן מינתה את האנס מאייר למאמן, כדי שזה ידריך אותה בקרבות התחתית הצפויים לה. בינתיים היא עוברת לנצח והשיגה את ניצחונה השני העונה על חשבון קרלסרוהה, שבשנה שעברה תפסה את תפקיד הפתעת העונה אבל עדיין לא מצאה יציבות. גל אלברמן שיחק 90 דקות וראה את קבוצתו כובשת את שער הניצחון בדקה ה-51 אחרי שפטריק פאווה קיבל כדור מרוב פריינד ומצא את הרשת.

לברקוזן - קלן 0:2
ללברקוזן: מנואל פרידריך 67, תאופינס גקאס 84 בפנדל.

אנרגי קוטבוס - פרנקפורט 3:2
לקוטבוס: דימיטר רנגלוב 8, 15.
לפרנקפורט: מיכאל פינק 38, מרטין פנין 68, ניקוס ליברופולוס 74.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully