וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - בני יהודה: צוללים או קדימה

מי שתנצח בדרבי התל אביב תוכל לנשום מעט חמצן, המפסידה תיכנס ללחץ. בונדר וטופוזקוב ייעדרו אצל האדומים, ביטון וכחלון אצל הזהובים

מגן הפועל תל אביב, דני בונדר, המאושפז בבית החולים העמק בעפולה, זכה הבוקר (שישי) לביקור של נציגי האוהדים והקבוצה. מצבו של בונדר, שאושפז אתמול, השתפר משמעותית וחום גופו ירד, אך הוא יישאר להשגחה במהלך סוף השבוע וצפוי להשתחרר לביתו בתחילת השבוע הבא. רופאיו של השחקן גילו אצלו זיהום בדם, הטיפול צפוי להיארך כשישה שבועות במהלכם ייעדר המגן הצעיר מן המגרשים.

"מחמם את הלב לראות את כל מי שהגיע על הבוקר מתל אביב, אני מרגיש טוב יותר עכשיו וזה מה שחשוב, אני מקווה שהחברים מהקבוצה ילחמו קצת יותר גם בשבילי בשבת", אמר בונדר לאתר הרשמי.

הבוקר ערכה הקבוצה את האימון המסכם לקראת המפגש מול בני יהודה. האדומים, שהשיגו ניצחון אחד בלבד בששת המחזורים הראשונים, ייאלצו להסתדר גם ללא אלין טופוזקוב.

לפני היציאה לאימון ערכה הקבוצה אסיפה טקטית, שבה הוצגו להם קטעים ממשחקיה האחרונים של בני יהודה. המאמן אלי גוטמן צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב: את מקומו של טופוזאקוב הפצוע ימלא וואליד באדיר, ועמרי קנדה (שנופה בשבוע שעבר מסגל הקבוצה) יתפוס את מקומו בהרכב של בונדר החולה. כמו כן, לראשונה מאז תחילת העונה לא ישולב שי אבוטבול בהרכב הראשון, ומי שיתפוס את מקומו יהיה ערן זהבי.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, אביחי ידין, ביברס נאתכו, ערן זהבי, דמיטאר טלקיסקי, גילי ורמוט, סמואל יבואה.

בלדוט בספק, כחלון ומשה ביטון יעדרו

שחקני בני יהודה סיימו הבוקר את הכנותיהם לקראת המשחק מחר מול הפועל תל אביב בבלומפילד. תמיר כחלון ומשה ביטון יעדרו מהסגל של הזהובים למשחק וגם הקפטן אסי בלדוט, שסובל מכאבים בשרירי המפשעה, נמצא בספק להתמודדות. מי שצפוי למלא את מקומו של בלדוט, אם הוא ייעדר, הוא מאהרן ראדי שיתופקד בצד שמאל של הקישור.

חוץ מהשינוי הזה מתכוון המאמן גיא לוזון לפתוח עם אותו הרכב שפתח בניצחון על אשדוד במחזור הקודם כאשר קובי מויאל ימשיך לקבל אשראי במרכז הקישור לצידם של קובצ'ביץ' וצעירי. במהלך השבוע תורגלו לסירוגין מוחמד חטארי ואלירן עטר בחוד ההתקפה על חשבונו של ביטון הפצוע. נראה שלוזון יעדיף לפתוח עם חטארי ולשלב את עטר במחצית השנייה. המאמן התעכב השבוע באימונים עם חוליית ההגנה שלו במיוחד על תפקודו של חלוץ הפועל סמואל יבואה ועבד עם חניכיו על התאמות וסגירות בחלק האחורי.

לוזון ניסה שלא להפוך את ההתמודדות מחר לקרב אישי שלו מול הקבוצה ממנה התפטר לפני כשנה ואמש אמר: "מה שהיה בשנה שעברה זה היסטוריה רחוקה מבחינתי. כרגע כל כולי וכל מחשבותיי בבני יהודה ובהצלחתה. זה הדבר היחיד שמטריד אותי. אני לא צריך להוכיח שום דבר לאף אחד, ואני כאן בשירות בני יהודה".

אוהדי בני יהודה צפויים לשתף פעולה במשחק עם אוהדי הפועל תל אביב, כנגד ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי. האוהדים הזהובים יניפו שלטי מחאה על אחריות חולדאי בהריסת אוסישקין ואילו האוהדים האדומים ימחו כנגד הכוונה לפגוע במגרש השכונה. בנוסף ימחו שתי הקבוצות על התנהגות המשטרה במגרשים.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, כפיר אדרי, הרוויה קובצ'ביץ', קובי מויאל, לירוי צעירי, מאהרן ראדי, תומר חמד, אלירן עטר.

עדכון ראשון: 24.10 10:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully