וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו קרופורד במו"מ עם הפועל ירושלים

23.10.2008 / 22:39

השחקן שנבחר במקום ה-58 בדראפט 2008, ונופה מסגל לוס אנג'לס לייקרס, עשוי להיות מחליפו של אדם הלסקה שיעדר כחודשיים מפעילות

הפועל ירושלים מנהלת מגעים אינטנסיביים להחתמתו של הגארד ג'ו קרופורד, ששוחרר ממחנה האימונים של לוס אנג'לס לייקרס הבוקר (חמישי). קרופורד (22, 1.96) נבחר במקום ה-58 בדראפט 2008, מקום אחד מעל דרון וושינגטון שחקנה של הפועל חולון, על ידי הלייקרס, אך במחנה האימון שנערך בשבועות האחרונים בלוס אנג'לס, לא הרשים, ובמשחקי האימון שערכה הקבוצה תרם 2.8 נקודות למשחק ב-7.3 דקות בממוצע. קרופורד הוא בוגר מכללת קנטאקי ובעונתו האחרונה תרם 17.9 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק.

במידה והמגעים עם קרופורד אכן יסתיימו בצורה החיובית, יהיה השחקן לפחות באופן זמני, מחליפו של אדם הלסקה, שנפצע בחצי גמר גביע ווינר מול בני השרון. הלסקה עבר ניתוח ברגלו ואמור להעדר תקופה שמוערכת בכחודשיים. גורם בירושלים אמר הערב בתגובה לידיעה: "אם קרופורד יחתום ויהיה טוב, והלסקה יחזור ויהיה טוב, נמצא לשניהם מקום בסגל". מי שעשוי לשלם את המחיר במקרה ושני השחקנים ישארו הוא ראשון קלארק.

קרופורד בכל מקרה לא ישחק במשחק הליגה הראשון של הקבוצה מול עירוני אשקלון (שבת, 20:00). בירושלים מגדירים את המשחק כחשוב מאוד לקראת המשך הדרך, ובמיוחד לקראת הביטחון שתצבור הקבוצה לקראת המשחק ביום שלישי הבא מול קאזאן הרוסית במסגרת הסיבוב השני המוקדם של היורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully