וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: דווקא באירופה רמלה מנצחת

השחקניות של אלי רבי פתחו את שלב הבתים בניצחון 73:89 על דאנב הבולגרית בעזרת 32 נקודות של וויט. בנות השרון הפסידה בבכורה לשול

אחרי שאת הליגה היא פתחה בגמגום והפסידה למכבי אשדוד, אליצור רמלה פתחה את העונה האירופית שלה והראתה שיש לה מה למכור. הדאבליסטית הישראלית הביסה 73:89 את דאנב הבולגרית במשחקה הראשון בשלב הבתים של היורוקאפ וכעת מקווה שהחיבור הזה ימשיך גם כאן בארץ.

רמלה פתחה טוב את המשחק ושלשה של טאן וויט שלוש דקות בתוך המשחק העלה את האורחות ל-2:7. אלא שבהמשך הרבע היה צמוד ודאנב השוותה ל-25:25 בסיומו. גם את הרבע השני וויט פתחה חזק עם שלשה ודקות טובות של קטיה אברמזון בהמשך שמרו את היתרון אצל רמלה, שהובילה במחצית 41:43.

עם פתיחת הרבע השלישי שלשה של אולנה אוגורדניקובה ושתיים נוספות של וויט החלו ריצה של 0:7 של הרמלאיות. למרות זאת, האורחות לא איפשרו לברוח ושמרו על פער סביר עד סיום הרבע, שנגמר ב-57:61 לרמלה. וויט המשיכה להיות הדומיננטית ברבע האחרון ובאמצעו העלתה את רמלה ל-65:74. מכאן גם החלה ההתפרקות של דאנב, שהפגינה הגנה רכה וסיימה את המשחק בתבוסה 73:89.

קלעו לאליצור רמלה: טאן וויט 32 נקודות (6 ריבאונדים), אולנה אוגורודניקובה 21 (6 ריבאונדים), קטיה אברמזון 11, ניקי אנוסיקה 10 (7 ריבאונדים), אנמארי פאראו 8, אינה גורביץ' 7. לדאנב: דניאלה פייג' 27 נקודות, ורוניקה בורלטובה 16.

בכורה לא מוצלחת לבנות השרון

לעומת רמלה, הבכורה של בנות השרון באירופה הייתה הרבה פחות מוצלחת. השחקניות של שיקי פלאח, שפגשו את שאל הצרפתית באותו סיבוב בבית המקביל הובסו 81:69. הקבוצה, שהגיעה לאירופה בזכות ההעפלה לגמר הפלייאוף, בחרה לממש את זכותה לשחק באירופה, אך בינתיים זה לא נראה משהו.

כבר ברבע הראשון הצרפתיות לחצו על הגז כשמרטינה גיורצ'י האורחת הייתה הדומיננטית והצעידה את חברותיה ליתרון 15:24. אלא שגם בהמשך בנות השרון הייתה תקועה בהתקפה וקלעה 12 נקודות בלבד ברבע השני שהסתיים בפיגור 39:27. קטיה לויצקי עם שלשה ניסתה עוד לעשות משהו לקראת סוף הרבע השלישי, שהסתיים אף הוא רע מבחינתן של המארחות שפיגרו בסיומו 61:38 כששאר המשחק הפך לגארבג' טיים.

קלעו לבנות השרון: ג'סיקה דיקסון 16, חן נוסל ושארדיי יוסטון 12 כל אחת, שמרית גיגי 10, שונה ת'ורברן 7, איזבלה פייקרסקה 4, קטיה לויצקי ואייזנשטאט 3 כל אחת, הדס לוי 2.

* היום נערכו גם שני משחקים במסגרת שמינית גמר גביע המדינה: בני יהודה הובסה בחולון על ידי אליצור 94:65, אליצור מכבי נתניה הביסה 78:113 בחוץ את מתנס תל כביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully