וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אני בטוח שנעשה את זה בשבת"

23.10.2008 / 17:19

מאמן בני יהודה, גיא לוזון, משדר ביטחון לקראת הדרבי מול הפועל תל אביב בשבת. מהראן ראדי צפוי להחליף את בלדוט בהרכב

שחקני בני יהודה ערכו היום (חמישי) אימון לקראת המשחק מול הפועל תל אביב בשבת. הקשר תמיר כחלון נעדר מהאימון בגלל שפעת ולא ישחק בשבת. החלוץ משה ביטון עדיין לא החלים לחלוטין מהקרע בשריר הכתף, והסתפק באימון ריצה קל - גם הוא לא יהיה כשיר לשבת. הקשרים שי ניסים ואסי בלדוט סובלים ממתיחות בשרירי המפשעה וערכו אימון קל בצידי המגרש עם מאמן הכושר של הקבוצה. בשלב זה לא ברור אם השניים יהיו כשירים למשחק. גיא לוזון תירגל את מהראן ראדי במקום אסי בלדוט בהרכב, ונראה שזה יהיה השינוי היחידי מההרכב שניצח במחזור הקודם את מ.ס אשדוד.

בסיום האימון התייחס לוזון לדרבי הקרוב ואמר: "אנחנו צריכים להיות רציניים ולעבוד קשה כדי להגיע מוכנים, רק זה יביא לכך שבשבת בערב נהיה מרוצים. אני לא חושב שהקבוצה סבלה מחוסר ביטחון גם במשחקים הפחות טובים שלה, שיחקנו כדורגל טוב ואנחנו צריכים להמשיך ככה. אנחנו צריכים גם את הקהל שסחף אותנו במשחק האחרון. נצטרך לנצל מצבי הבקעה ולכבוש, ואני מקווה מאמין ובטוח שנעשה את זה בשבת".


לוזון נשאל האם יש למשחק הזה משמעות מיוחדת מאחר ומדובר באקסית מהעונה שעברה: "אנחנו מאוד מכבדים ומעריכים את הפועל תל אביב, זו קבוצה מצוינת שנבנתה לאליפות. יחד עם זאת, אנחנו שואפים ורוצים לנצח את המשחק הזה. מה שהיה בשנה שעברה זה היסטוריה רחוקה מבחינתי. כרגע כל כולי וכל מחשבותי בבני יהודה ובהצלחתה. זה הדבר היחיד שמטריד אותי. אני לא צריך להוכיח שום דבר לאף אחד, ואני כאן בשירות בני יהודה".

הקשר כפיר אדרי נשאל לגבי המפתחות המקצועיים למשחק ואמר: "נצטרך לעשות את מה שעשינו בתקופה האחרונה בלי שום קשר לניצחון בשבת. אנחנו משחקים טוב ועומדים נכון על המגרש. ההבדל שהיה בשבוע שעבר הוא פשוט שהכדור נכנס. נצטרך להמשיך את קו ההתקדמות בו אנחנו נמצאים בחודש האחרון, אין ספק שמצפה לנו משחק קשה מאוד מול קבוצה שגם היא לא נמצאת בתקופה כל כך טובה וגם היא צריכה את הנקודות. מבחינתנו, כבר תרמנו את הנקודות שאנחנו צריכים לתרום במחזורים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully