וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניה מירקין פותחת את העונה

לוחמת הטאקוונדו, שזכתה במדלית הארד באליפות אירופה האחרונה, תשתתף באליפות ירושלים הפתוחה שתתקיים ביום ראשון

אחרי כמעט חצי שנה בלי תחרויות בינלאומיות, מדליסטית הארד מאליפות אירופה בטאקוונדו, אניה מירקין, חוזרת ביום ראשון למזרן באליפות ירושלים הבינלאומית שתתקיים בהיכל הספורט במלחה.

מירקין בת ה-21, שהספיקה בינתיים להשתחרר מצה"ל, זכתה במדליית הארד באליפות אירופה בטקוואנדו במשקל של עד 51 ק"ג שנערכה באפריל ברומא. למרות ההישג יוצא הדופן, היא לא ייצגה את ישראל במשחקים האולימפיים, מכיוון שהחמיצה את הקריטריון באליפות העולם, כאשר דורגה רק במקומות 5 עד 8.

הפנים של הלוחמת הצעירה מנס ציונה נשואות לעבר המשחקים האולימפיים בלונדון 2012. זה אמנם עדיין רחוק, אבל הדרך לשם מתחילה ביום ראשון בירושלים ומירקין יחד עם מאמנה יחיעם שרעבי רואים רק לונדון בעניים. מירקין: "מבחינתי בייג'ינג היתה פיספוס, אני לא מתכוונת לתת לזה לחזור שוב. נכון יש עוד שלוש שנים ועשרה חודשים עד ללונדון 2012, בספורט זה לא הרבה זמן".

זו השנה השלישית בה מתקיימת אליפות ירושלים במתכונת בינלאומית והיא מושכת אליה מדורגים בכירים בענף ממספר מדינות באירופה. מירקין: "התחרות היא תחרות של תחילת עונה אמנם, אבל אליפות ירושלים זוהי תחרות מאוד חשובה בשבילי, כיוון שזוהי התחרות הבינלאומית היחידה הקיימת בטאקוונדו בארץ. זו הפעם היחידה שיש לי הזדמנות לפגוש מתחרות מחו"ל במגרש הביתי שלי".

התחרות בירושלים פותחת עבור מירקין סבב של חמש תחרויות בחודשיים הקרובים. במחצית נובמבר היא תשתתף באליפות קרואטיה הפתוחה ומשם תמשיך לאליפות צרפת הפתוחה ולאליפות קפריסין, ואז תחזור לארץ לאליפות ישראל. בשנה הבאה צפויות למרקין עוד מספר תחרויות לא מבוטל, כאשר שתי החשובות שבינהן הן אליפות ארצות הברית הפתוחה ואליפות העולם, שתתקיים בדנמרק בעוד שנה.

מירקין: "התחרות בירושלים היא הזדמנות מצוינת לבדוק איפה אני נמצאת לפני תחרויות המטרה בקרואטיה ופריז. אני יודעת שיש ממני ציפיות רבות ואפילו קצת לחץ לנצח את התחרות כאן בארץ, אבל זה לא עומד להיות קל. קודם כל יש לי מתחרה ישראלית טובה, ספיר צברי וגם המתחרה מצרפת, פלורין ליבוריו, היא יריבה קשה, צרפת מדינה חזקה מאוד בטאקוונדו וליבוריו מדורגת ראשונה שם ויש גם יריבה קשה מקפריסין, דספינה פילאבאקי שהיא יריבה טובה מאוד, כך שזה לא עומד להיות טיול".
התחרות בירושלים תתקיים בשיטת ליגה, כך שמירקין צפויה להיאבק מול כל היריבות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully