וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטי: "בקהאם? החתמות כאלה יכולות להפיל קבוצות"

נשיא אינטר לא חושש ממושבת הזקנים שמתפתחת במילאן, ועוקץ: "זה ממשיך את המגמה שהם התחילו עם ויירי ורונאלדו". די מריה עשוי להצטרף

הגעתו הצפויה של דייויד בקהאם למילאן ממשיכה לעורר הדים באיטליה. נשיא היריבה העירונית אינטר, מאסימו מוראטי, עוקץ היום (חמישי) את הרוסונרי, ומזכיר בלגלוג איך מילאן החתימה בעבר כוכבים מעבר לשיאם כמו כריסטיאן ויירי ורונאלדו, שהתבררו כפלופים.

מילאן, כזכור, אישרה אמש כי הקשר האנגלי צפוי להצטרף לרוסונרי בינואר, אך בשורות אלופת הסרייה A לא חוששים יותר מדי ממושבת הזקנים שמתפתחת בצד השני של העיר. "בקהאם למילאן? זה עסקה בסגנון רונאלדו", אמר מוראטי, "למילאן יש את השיטה שלהם. זה התחיל כשהם הביאו את ויירי, זה המשיך עם רונאלדו, רונאלדיניו, ועכשיו בקהאם.

"אני מאמין שזה לא כזה נורא להחתים שחקנים כאלה", המשיך נשיא אינטר בזלזולו, "זה דווקא יכול להיות מהנה לאוהדים, אבל מצד שני, זה גם יכול להפיל קבוצות. לנו, לעומת זאת, יש גישה אחרת בנוגע להחתמת שחקנים. אנחנו עוד נראה בעתיד איזה גישה נכונה יותר".

בתוך כך, דיווחים בתקשורת האיטלקית מספרים כי אנחל די מריה, כוכבה הארגנטינאי של בנפיקה, יצטרף בינואר הקרוב לאינטר. גם חאסן יבדה, שחקן נוסף של בנפיקה, מועמד להצטרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully