וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעצור את המפולת

ראובן עטר ובית"ר ירושלים יוצאים למשחק חוץ באיצטדיון הי"א אצל מ.ס. אשדוד אחרי שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון. הפעם הם ישיגו אותו

משחק מספר 75: מ.ס. אשדוד – בית"ר ירושלים 4.0, 3.0, 1.5

יוסי מזרחי פוגש את קבוצתו לשעבר, ממנה פוטר לפני שנתיים ויש לו הרבה מה להוכיח לקבוצה שוויתרה עליו. אלא שהוא לא ממש משחק, אלא עומד על הקווים ולכן זה יהיה קצת יותר קשה. באיצטדיון הי"א קבוצתו מארחת את האלופה, שנמצאת במצב רע מאוד ואנחנו עם ניתוח הסיכויים לקראת המשחק החשוב הזה.

ראשית נבחן את מצב שתי הקבוצות נכון להיום. בית"ר ירושלים, לא הופחתו שתי נקודות, מדורגת במקום התשיעי עם חמש נקודות ומאזן של ניצחון אחד בלבד, ארבע תוצאות תיקו והפסד. הרצף שאיתו מגיעה בית"ר הוא תיקו (שכמוהו הפסד) מול הפועל פתח תקווה 2:2 במחזור האחרון, עוד קודם לכן הפסד להפועל קרית שמונה 1:0, 1:1 נגד מכבי חיפה, הפסד 2:0 למכבי חיפה בגביע הטוטו וניצחון 2:4 על הכח עמידר רמת גן, במשחק שהיא לא ממש הרשימה.

אשדוד לעומת זאת מדורגת במקום השמיני עם שש נקודות ומאזן של שני ניצחונות וארבעה הפסדים. הקבוצה אמנם כבשה שישה שערים, אך ספגה שמונה. אשדוד מגיעה אחרי שסיפקה לבני יהודה את ניצחון הבכורה שלה בליגה 0:1, עוד קודם לכן ניצחה את הפועל תל אביב 0:1, הפסידה 2:1 ל מכבי נתניה, הפסידה בגביע הטוטו להכח עמידר רמת גן 1:0 ונוצחה 2:1 על ידי הפועל פתח תקווה.

ומה בדבר המפגשים בין שתי הקבוצות בשנה שעברה? בסיבוב הראשון זה נגמר ב-0:5 מוחץ של בית"ר אחרי שרומולו כבש צמד, אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג ועידן טל הוסיפו שער אחד כל אחד. בסיבוב השני זה כבר היה קצת יותר מאוזן ונגמר רק ב-1:2 לבית"ר משערים של רומולו וברוכיאן. דוד רביבו כבש את שער השוויון הזמני של אשדוד. דווקא בסיבוב השלישי באיצטדיון הי"א אשדוד ניצחה 0:1 אחרי שהייתה חייבת את הניצחון כדי להיחלץ מהמקום האחרון והשיגה אותו – 0:1 – משער של רחמים צ'קול.

ומה יהיה הפעם? נראה ששתי הקבוצות כיום לא נמצאות ברמה שאותה הן רצו להפגין בתחילת העונה. בית"ר פשוט נואשת לניצחון, אחרת באמת העונה שלה גמורה. אשדוד, שלא תרים ידיים בבית, תעשה הכל כדי לצאת לפחות עם נקודה, אך האלופה תסיים עם ניצחון דחוק של 0:1 או 1:2. ההימור: 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully